Jednoj se putnici slomilo srce kada je doputovala iz Londona u Australiju, u subotu, i otkrila da je izgubljen kofer u kojoj se nalazio pepeo njene majke, koju zbog pandemije 2020. godine nije mogla vidjeti prije smrti, niti je mogla prisustvovati njenoj sahrani.

Nakon četiri dana, njena je prijateljica Annabelle Daniel podijelila ovu šokantnu vijest na Twitteru, a poslije višednevne napetosti i neizvjesnosti, putnica je konačno dobila svoj prtljag.

Aviokompanija, Qantas, kojom je putovala za grešku je okrivila probleme sa prtljagom s kojim se suočavaju na aerodromu Heathrow od prošle sedmice i izvinili su se zbog kašnjenja u vraćanju putničkih torbi.

Glasnogovornik je za Mirror izjavio:"Razumijemo da je ovo izuzetno uznemirujuća situacija za ovu putnicu i izvinili smo se zbog kašnjenja. Torba je danas dostavljena kupcu. Bili smo u kontaktu sa porodicom i davali smo im najnovije informacije o lokaciji torbe. Aerodrom Heathrow je posljednjih dana imao mnogo problema s prtljagom, što je dovelo do desetina hiljada izgubljenih torbi".

Gospođa Daniel potvrdila je da je kofer preuzet, istaknuvši da nisu željeli privlačiti pažnju, ali nisu imali izbora nego obratiti se javno, jer su bili očajni, naročito zbog činjenice da se, usljed zatvorenih granica i zabrane putovanja, njena prijateljica nije uspjela oprostiti od svoje majke.

Na britanskim aerodromima vlada haos. Putnici širom zemlje žale se na masovne poremećaje, na duge redove ispred terminala, a mnogi od putnika su izgubili stotine funti zbog propuštenih letova.

Poremećaj traje već nekoliko mjeseci, a situacija se pogoršava zbog porasta potražnje izazvanog polugodišnjim školskim raspustom i četverodnevnim Platinastim jubilarnim vikendom.

Na Heathrowu je u sali za prtljag nagomilana "ogromna kolekcija napuštenih torbi", koja čeka na preuzimanje.