Za mjesec i po Kylian Mbappé oprostit će se od Paris Saint-Germaina (PSG). Mbappé napušta Pariz, Ligue 1 i projekat finansiran od strane Katara, koji mu je dao sve što poželi kako bi sa oviom timom postao najbolji u Evropi. Ipak, francuski će napadač ovog ljeta napustiti Park prinčeva, a klub nastavlja bez Lige prvaka u vitrinama – što je glavni razlog katarske investicije – i sa 763,6 potrošena miliona u sedam godina otkako je Mbappe stigao iz AS Monaca.

S jednim od najvećih budžeta na svijetu PSG je juspio doći do samo jednog finala Lige prvaka, a osvajanje Ligue 1 je već bilo konstanta i prije n jegovpog dolaska. Stoga se post-Mbappéova era PSG-a predstavlja kao dvostruki izazov za entitet, zarobljen u francuskoj ligi čije je audiovizuelno poslovanje u padu što klub sprječava da se ravnopravno natječe s ostalim evropskim divovima bez novca iz Katara.

Za razliku od onoga što je značio dolazak Davida Beckhama u Real Madrid 2003. ili što danas znači igranje Lionela Messija u Inter Miamiju i u MLS-u, Mbappé nije doveo nove sponzore niti je povećao prodaju dresova ili ulaznica za utakmice pariškog kluba kako bi zaradio novac za svoju plaću.

PSG uglavnom koristi sponzorstva vezana uz svog najvećeg dioničara, poput glavnog sponzora Qatar Airwaysa, koji plaća između 60 i 70 miliona eura po sezoni za štampanje naziva na prednjem dijelu dresa. Na drugom mjestu su Visit Qatar, banka QNB, Ooredoo teleco, bolnica za sportsku medicinu Aspetar i medijska grupa beIN Sports, koju vodi isti čovjek koji predsjedava PSG-om, Nasser Al-Khelaifi. Katarski utjecaj na poslovanje pariškog kluba je presudan i Mbappé ne utiče na njega. U prošloj sezoni klub je imao promet od 372,8 miliona eura, 21% manje nego 2021.-2022., kada je u glavni grad Francuske stigao Lionel Messi.

Prihod od televizije i prihod sa stadiona rastao je posljednjih godina, iako sporije. Prodaja audiovizuelnih prava iznosila je više od 130 miliona eura u 2017. godini; šest godina kasnije dosegnula je 165 miliona, 29% više u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, u samo jednoj godini imao je promet veći od 200 milijuna (2020.-2021.), što je brojka koju njegovi glavni suparnici u Ligi prvaka premaše svake godine. Posao povezan sa stadionom Park prinčeva u ovom je razdoblju porastao za oko 20 miliona. Riječ je o rastu od 43 posto, ali nedovoljnom za planove Al-Khelaifija, koji već neko vrijeme razmišlja o reformama ili čak preseljenju kako bi na ovaj način mogao povećati prihode.

S druge strane, Mbappe je sponzoreks ugovore sklapao sam, bez kluba. Ima vlastite sponzorske brendove (Nike, EA Sports, Hublot...), vlastitu produkcijsku kući i ne želi snimati reklame za robne marke koje ne mogu pokvariti negovu medijsku sliku. On želi kontrolirati svoju figuru i kao referencu ima druge sportiste i načine na koji oni posluju, poput svog prijatelja LeBrona Jamesa.