Nakon 50 godina, Hugo Boss je redizajnirao svoj logo. Napravljeno je to u sklopu globalne kampanje rebrendiranja u kojoj je kompanija okupila raznolik popis mladih influencera. Tu su Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, zatim reper Futuro ili južnokorejski pjevač Lee Min Ho, tu su i svjetski sportski asovi poput britanskog boksera Anthonyja Joshue, njemačke atletičarke Alicie Schmidt i talijanskog tenisera Marca Berrettinija.

Svi su oni dobro poznati i mnogi od njih su društvene ikone jer nadilaze svoje profesije. No, jedno ime sa liste novih ambasadora Hugo Bossa koji privlači najviše pažnje i koji ima najviše uticaja na digitalno tržište je Khaby Lame.

Prije dvije godine, kao i milioni ljudi diljem svijeta, ovaj mladić rođen u Senegalu koji je u Italiju stigao s godinu dana, ostao je bez posla. Radio je u tvornici u gradu Chivasso i ostao bez posla u sobi svojih roditelja, koji su stanovali u društvenom stanu. S jeftinim mobitelom i bez profesionalnih alata poput onih koje koriste samozvani kreatori sadržaja, Lame je počeo dijeliti videozapise na TikToku, društvenoj mreži koja je najviše i najbolje iskoristila prednosti lockdowna za svoj rast.

TikTok je postao omiljena zabava a slavne osobe poput Jennifer Lopez to su iskoristile da se još više povežu sa svojim fanovima ali i brojnim anonimnim mladim ljudima koji su, odjednom, postali digitalne zvijezde. Khaby Lame je jedan od najboljih primjera. Za dvije godine došao je do 130 miliona pratilaca a taj broj i dalje raste.

Uspjeh njegovih duhovitih, inkapsuliranih i nijemih videa, od kojih su mnogi temeljeni na drugim videima koje pronalazi na mrežama, katapultirao ga je ka slavi u rekordnom roku. Na Instagramu ga prati više od 68 miliona ljudi. Za nekoliko mjeseci od nezaposlene osobe zbog pandemije postao jedan od najpoznatijih ljudi u Italiji. Boss nije propustio priliku pa je u septembru postao ambasador brenda.

Khaby u intervjuima kaže da je samo želio nasmijati ljude svojim videima i postigao je svoj cilj. Nije mogao ni zamisliti da će milioni ljudi pratiti njegov sadržaj spremni da mu daju lajk, a još manje da će ga juriti paparazzi s kamerom u ruci da snime njegove avanture u Milanu, gradu u koji se nedavno preselio zbog posla.

Khaby je već ikona. Njegov lik nadilazi TikTok, videe i komedije. I to iz mnogo razloga. Naravno, zbog svog uticaja na mlađe generacije kroz svoj najdirektniji alat, rad na društvenim mrežama. Ali i zbog svoje lične historije. Unatoč tome što je veći dio života proveo u Italiji, još uvijek nema talijansko državljanstvo. Priča poput njegove vrvi autentičnošću, karizmom i istinom, pa kombinacija tih faktora objašnjava uspjeh Khaby Lamea.

To je ime koje danas svi znaju. Posebno djeca kojima je Khaby jedna od referenci.