Šef Ureda za komunikacije Fahrettin Altun, rekao je “Türkiye jača vlastito ja i identitet u jeziku i komunikaciji, kao i na svim poljima”.

“Kako bismo ojačali brend, formirat ćemo Ured za brend Türkiye. Naravno, veoma je važno da svi segmenti našeg društva pokažu senzitivnost i podršku. Možemo dodatno ojačati brend Türkiye u cijelom svijetu djelujući na integriran način.”

Ured za komunikacije Predsjedništva Republike Türkiye pokrenuo je kampanju pod nazivom "Hello Türkiye" kako bi što efikasnije razglasio nacionalnu i internacionalnu upotrebu imena zemlje kao "Türkiye" u međunarodnim medijima.

Promotivni video, pripremljen u okviru napora za jačanje brenda Türkiye, podijeljen je na društvenim mrežama Ureda za komunikacije.

U promotivnom videu nalaze se snimke stranih turista u različitim dijelovima zemlje koji šalju svoje poruke izgovarajući "Hello Türkiye" sa svojim naglaskom.

Spomenuti video prikazuje se u mnogim zemljama sa hashtagom #helloTürkiye i objavama globalnih influensera na društvenim mrežama.

Kampanja ima za cilj korištenje izraza "Türkiye" sprečavajući strance da koriste ime ove zemlje na različitim jezicima preko društvenih mreža. U tom kontekstu, savjetnici za medije Ureda za komunikacije koji djeluju u stranim zemljama također provode različite aktivnosti u svrhu promocije kampanje.

Šef Ureda za komunikacije Fahrettin Altun podsjetio je da je u decembru objavljen cirkular s potpisom predsjednika Recepa Tayyipa Erdogana da se ime naše zemlje u međunarodnim medijima koristi samo kao "Türkiye", a ova odluka važan je korak ka osiguravanju jedinstva diskursa i jačanju brenda Türkiye u međunarodnoj areni.

Navodeći da će u svrhu jačanja brenda osnovati Ured brenda Türkiye, Altun je rekao da će ovaj ured raditi na polju globalnog identiteta Türkiye i doprinijeti jačanju imidža zemlje i vrijednosti brenda.

Ističući da će ovaj ured raditi zajedno s privatnim sektorom i javnim institucijama i organizacijama, Altun je rekao: “Naravno da je veoma važno da svi segmenti našeg društva pokažu senzitivnost i podršku. Za nas je veoma važno da naše javne institucije, nevladine organizacije, akademska zajednica, naši mediji koriste i izgovaraju ime naše zemlje kao ‘Türkiye’ u svojim radovima, korespodenciji, aktivnostima i događajima kojima prisustvuju. Možemo dodatno ojačati brend Türkiye u cijelom svijetu djelujući na integriran način.”