Protekle sedmice, zgrada Pravnog fakulteta, gdje je smješten i Rektorat Univerziteta Sarajevo, zamijenila je svoju prvobitnu obrazovnu namjenu i postala promotivni prostor svjetskog brenda - Gucci parfema.

Uslijedile su brojne reakcije na društvenim mrežama, uglavnom negativne, jer, građani ovog grada i zemlje smatraju da nije primjereno da jedna obrazovna institucija, gdje se uče pravo i zakoni, svijetli u bojama parfema, odnosno da se unutra događa promotivni event uz scenski obučene pjevačice i goste u opuštenim, večernjim izdanjima, piše Faktor.

S Pravnog fakulteta, niti iz Rektorata, još uvijek niko nije reagirao, iako smo im prema instrukcijama sekretarijata poslali mail i zamolili za odgovor.

Pitali smo ih: Ko je dao dozvolu za iznajmljivanje zgrade i na osnovu kojih kriterija? Je li to uobičajena praksa? Jesu li imali promocije komercijalne prirode ranije, hoće li imati ubuduće, i koliko su zaradili od saradnje sa Guccijem? Gdje usmjeravaju taj novac?

Ukoliko ipak dobijemo odgovore, objavit ćemo ih.