Streaming gigant Netflix snizio je cijene svojih usluga u više od trideset zemalja svijeta kako bi pokušao privući više pretplatnika.

Cijene su snižene u dijelovima Azije, Evrope, Latinske Amerike, podsaharske Afrike i Bliskog istoka.

To dolazi u trenutku kada domaćinstva širom svijeta zbog sve većih troškova života steže kaiš, ali i kada se Netflix suočava s povećanom konkurencijom.

"Članovi nikada nisu imali više izbora kada je riječ o zabavi", rekli su iz Netflixa za BBC.

Zemlje u kojima su cijene pretplate smanjene uključuju Maleziju, Indoneziju, Tajland, Filipine, Hrvatsku, Venecuelu, Keniju i Iran.

Sniženja se odnose na određene cjenovne planove, a u nekim slučajevima troškovi pretplate padaju za gotovo pedeset posto.

"Uvijek razmatramo načine kako da poboljšamo iskustvo naših članova. Možemo potvrditi da ažuriramo cijene naših planova u određenim zemljama", rekao je glasnogovornik Netflixa.

Dionice ove kompanije su u četvrtak pale 3,4 posto u New Yorku nakon što je Wall Street Journal prvi izvijestio o toj priči.

Netflix, koji posluje u više od 190 zemalja, suočio se s povećanom konkurencijom od streaming rivala, uključujući Amazon, HBO i Disney.

Prošle godine ukinuli su stotine radnih mjesta i pokrenuli jeftiniju opciju streaminga s oglasima dok su se borili za povećanje svog udjela na sve konkurentnijem tržištu. U januaru je jedan od izvršnih direktora Netflixa Greg Peters opisao kako planira privući više pretplatnika.

"Želimo taj spektar učiniti još širim tako što ćemo opsluživati ​​više članova diljem svijeta, ali je važno da radimo na isporučivanju odgovarajuće vrijednosti po tim različitim cjenovnim tačkama", rekao je Greg Peters.

Kompanija se također bori protiv ljudi koji dijele svoje pretplate.

Netflix je ranije ovog mjeseca uveo ograničenja dijeljenja pristupnih šifri korisničkom računu u više zemalja. Oni zahtijevaju od kupaca da plate dodatnu naknadu ako žele da prijatelji i porodica koji ne žive s njima dijele njihovu pretplatu.

Prošlog ljeta Netflix je otkrio da je izgubio gotovo milion pretplatnika između aprila i kraja juna jer je sve više ljudi odlučilo napustiti uslugu. Međutim, u januaru su iz ove kompanije rekli da je broj pretplatnika skočio krajem 2022. godine.