Prije osam godina, 2016, Taiyuan je bio prvi kineski grad koji je cijelu flotu taksi vozila zamjenjivati onima na električni pogon. A sada je vodeći grad u njihovom uklanjanju iz saobraćaja, čime otvara proces koji bi mogao biti začetak najnovije svjetske zelene industrije.
Nema mnogo detalja o programu za uklanjanje više od 8.000 taksi vozila, ali je sasvim sigurno da Kina prednjači u ovom kao i mnogim drugim ekološkim sektorima – upotrebi solarnih panela i vjetroelektrana, proizvodnji električnih vozila, kao i u recikliranju baterija.
Nacionalna regulativa u Kini nalaže da se sva taksi vozila, bila ona električna ili ne, povuku iz saobraćaja nakon osam godina starosti ili 600.000 pređenih kilometara. Na taj se način pojačava sigurnost i motivira tehnološki napredak. Električni autobusi mogu se koristiti 13 godina, uz pređenih 400.000 kilometara. Vlasti u Taiyuanu izabrale su jednu kompaniju da reciklira tijela automobila, a drugu da obnavlja korištene baterije.
Očekuje se da će se nakon ovog programa u Taiyuanu, glavnom gradu kineske rudarske provincije Shanxi, za isti proces odlučiti mnogi gradovi širom Kine. U cijeloj zemlji je 2020. u promet pušteno oko 132.000 električnih taksi vozila, a svi oni morat će biti zamijenjeni u naredne četiri godine.
Projekcija je da će količina upotrijebljenih baterija za EV u Kini skočiti sa 294.000 tone u 2021. godini na 1.2 milliona tona in 2025, tvrde u Kineskom centru za automobilsku tehnologiju i istraživanje. Do 2030. godine Kina bi trebala koristiti tri miliona tona baterija godišnje, što iznosi 21 milijardu američkih dolara.
Program recikliranja taksi flote zapravo otvara put prema mnogo većem rastu tržišta recikliranih baterija budući da broj privatnih električnih vozila rapidno raste. Kina je u cijelom svijetu najbrže rastuće tržište električnih vozila sa ukupnim brojem ekoloških automobila koji je 2020. iznosio 4.9 miliona a čak 20.4 miliona prošle godine.