Povratni let iz Beograda za Dubrovnik košta 338 eura, za Sarajevo 265 eura, Pulu 255 eura, Split 251 euro, Zadar 243 eura, Rijeku 198 eura, Ljubljanu 189 eura, Tivat 170 eura, Zagreb 158 eura, Podgoricu 145 eura, Skopje 119 eura, a za Banjaluku 107 eura.

S druge strane, za Mostar Air Serbia leti za samo 94 eura, čak jeftinije od Banja Luke koja je uvijek imala najnižu cijenu u regiji. Očito je da se radi o političkoj odluci i namjeri povezivanja istočne Hercegovine sa Beogradom jer izgradnja aerodroma u Trebinju nije na vidiku.

Mostar ima dva do tri puta niže cijene od ostalih destinacija u regiji. I konektirani letovi Air Serbie su stotinu do dvije stotine eura jeftiniji od Croatia Airlinesa.

Na osnovu navedenih informacija nameću se dva zaključka. Ili Air Serbia dumpingira Mostar u cilju udara na Croatia Airlines ili će ova linija biti argument više za ubrzanje izgradnje aerodroma u Trebinju koji je više politički projekat nego ekonomski opravdana investicija.

Takav odnos na tržištu je legalan i legitiman, nije Croatia prva kompanija na koju Air Serbia udara. Air Serbia vodi više paralelnih ratova za tržište. Nejaka Croatia tu nema šanse, piše avioportal Zamaaero.

S druge strane, Croatia nije promijenila pristup da odgovori na konkurenciju.

Podsjećamo, povezivanje Mostara i Beograda je ozvaničeno 15. maja kada je predsjednik Republike Srbije Aleksandar Vučić doputovao na mostarski aerodrom u sklopu posjete mostarskom sajmu.

"Zaista sam sretan zbog ovoga, jer mislim da je ova aviolinija od velikog značaja za Mostar i Beograd, odnosno BiH i Srbiju i povezivanje naših naroda", istaknuo je tad Vučić.

Istoga dana, predsjedavajuća Vijeća ministara BiH Borjana Krišto istakla je Mostar se preko Beograda uvezuje sa 80 posto svjetskih destinacija, a da je već poredno 2.000 karata.