Tog 28. maja 1944. su nad područjem izvođenja operacije Konjičev skok vršena najintenzivnija lovačka i lovačko-bombarderska dejstva. Također je RAF pokrenuo prve bombarderske zadatke iznad Bosne i Hercegovine. Saveznički 253. skvadron je tog dana izvršio četiri borbena zadatka. Prvi je bio lovačka patrola između Livna i Bosanskog Petrovca u koju je poletio u 05.05 sati sa četiri Spitfirea MkVc. Ovs patrola uočava nekoliko kamiona zapadno od Drvara ali ih nije napala zbog izuzetno intenzivne protivavionske vatre, piše Sead Vrana, ekspert za ovu oblast vojne historije, administratror FB grupe Vazdušni rat iznad Balkana.
Slijedeća patrola 253. skvadrona također sa četiri Spitfirea poljeće u 06.20 sati. Ova patrola napada zapadno od Bosanskog Grahova napada kolonu 105. SS izviđačkog puka koji je napredovao prema Drvaru. U koloni prijavljuju oko 40 kamiona, autobus za prevoz trupa, jedan tenk i jedno oklopno vozilo naoružano protivavionskim topom. U napadu je Spitfirea je zapaljen autobus, tenk je „ušutkan“ i tri kamiona su uništena. Također je uništeno nekoliko protivavionskih oružja duž puta.
Zatim je 73. skvadron ukupno izvršio dva borbena zadatka. Prvi je bila lovačka patrola u koju su poletila 4 Spitfirea Mk.Vc u 7.45 sati sa Visa prema Kninu. Na putevima oko Knina presreću i uništavaju 13 transportnih vozila a 73. i 249. Skvadron kombinovano su izvršili dva zadatka borbenog izviđanja u kojima su bombardovali i mitraljirali njemačke snage. U 08.50 sati 4 Spitfirea 249. skvadrona i 2 185. skvadrona poletili su sa Visa u lovačku patrolu na pravcu Knin-Bosanski Petrovac-Bihać. Ova patrola nije uočila neprijatelja niti izvršila napade.
U treću lovačku patrolu četiri Spitfirea 253. skvadrona su poletila u 10.15 sati. Ova patrola između Bosanskog Grahova i Crnog luga presreće kolonu od oko 40 vozila 105. SS izviđačkog puka u kojoj su bila dva tenka, tri oklopna vozila i vozila za prevoz municije. U napadu mitraljeskim i topovskim naoružanjem uništena su 4 kamiona i vozilo za prevoz municije i 4 protivavionska položaja duž puta. Piloti su prijavili da su nakon posljednjeg napada primijetili partizanske snage „sa crvenim zastavama“ kako se kreću prema konvoju.
Slijedeća patrola 73. Skvadrona sa tri Spitfirea poljeće u 11.40 i kod Bosanskog Grahova napada kolonu od 25 kamiona. Sedam kamiona je zapaljeno u ovom napadu. U ovoj patroli pogođen je protivavionskom vatrom avion podoficira Bakera koji se srušio kod Ripča, a pilot je poginuo.
U 13.00 sati četiri aviona 249. i jedan 185. Skvadrona poljeću na zadatak borbenog izviđanja. Sjeverno od Bosanskog Grahova bombarduju kolonu od oko 20 vozila, ali ne prijavlju štetu osim oštećenja puta. U povratku između Bosanskog Grahova i Resanovaca napadaju još jednu kolonu i uništavaju jedan, oštećuju 10 vozila i ubijaju motociklistu.
U 13. 20 sati 1435. Skvadron izvršava svoju prvu misiju podrške partizanskim snagama. Četiri aviona Spitfire MkVc bombama i topovskom vatrom napadaju konvoj između Drvara i Resanovića. Četiri vozila uništavaju a šest oštećuju. Po povratku su izvjestili da su na putevima južno od Drvara uočili oko 50 uništenih vozila.
U 14.45 sati četiri Spitfirea 253. skvadron poljeće u četvrtu lovačku patrolu koja napada isti konvoj kao i njihova prethodna patrola. U napadu su uništili cisternu s gorivom i još tri aviona. Avion podoficira Theobalda je na ovom zadatku pogođen protivavionskom vatrom. Pilot se spasio iskakanjem padobranom oko 12 kilometara sjeverozapadno i spasili su ga partizani, te se u decembru 1944. godine vratio u svoju jedinicu.
U svoju posljednju patrolu tog dana 253. Skvadron je izvršio sa tri aviona u 18.30 ali na ovom zadatku nije izvršen nijedan napad.
Bombarderska avijacija je 28. maja imala zadatak bombardovanja saobraćajnih čvorišta sa ciljem blokade puteva i izazivanja haosa. Livno je 21. skvadron SAAF bombardovao sa 12 bombardera Baltimore MkIV i MkV, koje su pratila po 2 Spitfirea 32. i 249. skvadrona sa kojima se sreo iznad Visa. Bombardovanje je izvršeno u 15.27 sati sa visine od 4000 metara u pravcu sjeveroistoka. Bombe su pale preko centra grada i raskrsnice a 21. skvadron RAF je tog dana također trebao da napadne Livno. Naime, 12 aviona Baltimore MkV poletilo je iz Bifferna međutim napad nije izvršen jer se nisu sastali sa lovačkom pratnjom, te su se vratili u bazu nakon što su izbacili u more bombe sa tempirnim upaljačima.
Ovog dana i Američko armijsko ratno vazduhoplovstvo aktivnije se uključuje u dejstva protiv operacije Konjićev skok sa sve tri grupe 305. lovačkog winga.
Ukupno 48 aviona P-38 Lightning 1. Lovačke grupe USAAF 28. maja poletjeli su iz Italije u 14.50 sati u napad na aerodrome Stupnik, Skopice, Pleso i Kurilovec. Nakon bombardovanja aerodroma napadnute su željezničke instalacije i uništeno oko 40 vagona. Tokom izvršenja zadatka uočen je jedan Dornier Do-217* kojeg je oborio poručnik Maloney i koji je pao kod sela Todorovo istočno od Velike Kladuše.
Još 43 aviona P-38 Lightning 14. Lovačke grupe USAAF nakon pratnje bombardera 304. Winga u bombardovanje aerodroma Woldendorf u Austriji napadaju ciljeve na zemlji na pravcu od Banjaluke prema Mostaru. Nakon napada prijavljuju uništenje 6 motornih vozila, 6 vagona i obaranje jednog Ju-88.
Američka 82. lovačka grupa 28. maja napada aerodrome u Jugoslaviji (izvještaj koji imam je nečitak) i prijavljuje obaranje 2 njemačka aviona, uništenje 18 na zemlji i još 15 kamiona. 28. maja RAF je ukupno izvršio 53 borbena leta, a 12 je prekinuo. RAF je izgobio dva aviona, a jedan pilot je poginuo. USAAF je izvršio oko 120 borbenih letova i prijevio obaranje 4 njemačka aviona.
Ipak najveći uspjeh toga dana je činjenica da je 105. SS izviđački puk koji je bio izložen konstantnim udarima avijacije nije izvršio zadatak koji mu je postavljen, zauzimanje položaja prema Drvaru i sprješavanje povlačenja partizanskih jedinica južno. U napadima RAF-a ostao je bez većine vozila tako da je položaje koje je trebao zauzeti ujutru dostigao tek tokom noći.