Islandske turističke organizacije ismijavaju Marka Zuckerberga i njegovu novu krovnu grupu Meta u svom najnovijem videu u kojem pozivaju ljude da uđu u „Icelandverse“.

Koristeći jezik sličan onome osnivača Facebooka koji je koristio u svom videu kojim predstavlja Metu i „Metaverse“, islandski turistički promotori predstavljaju „novi“, „imerzivni“ svijet koji je „stvaran“.

U videu islandski glumac i pisac Jörundur Ragnarsson igra lika koji je nazvan „glavni vizionar Zack Mosbergsson“, koji kaže: „Danas želim govoriti o revolucionarnom pristupu kako povezati naš svijet, a da ne bude superčudan. Neki su rekli nije moguće. Neki su rekli da je izvan dosega.“

Zatim, dok stoji ispred prozora kroz koji se vidi snježni islandski krajolik, dodaje: „Mi im kažemo: 'Već je ovdje.' Kako da nazovemo ovo ne tako novo poglavlje u ljudskoj povezanosti? Islandverse.“

Ragnarsson nosi crnu majicu dugih rukava i crne hlače te pomiče ruke na isti način kao što to radi i Mark Zuckerberg u videu „Introducing Meta“ kojim je predstavio rebranding Facebooka.

Video ima više od 600.000 pregleda na YouTubeu, samo 200.000 manje od Metinog izvornog klipa.

Ovo nije prvi put da je projekt Meta ismijan, a njegovo lansiranje je izazvalo podsmijeh uz optužbe da kompanija rebrandingom pokušava „amortizirati“ sve učestalije kritike vezane za sigurnosne propuste, piše Sky News.

Čak je i Zuckerberg vidio parodiju šaljivih Islanđana te je u odgovoru na Facebook stranici Inspired by Iceland napisao: „Nevjerovatno. Moram uskoro otputovati u 'Islandverse'. Drago mi je da i vi koristite kremu za sunčanje.“

Video se sada koristi na naslovnoj strani web-stranice Ambasade Islanda u Londonu za promicanje putovanja u ovu otočku zemlju, koja obiluje atrakcijama poput gejzira, vulkana, izvora vrele vode itd.