Elon Musk izjavio je da ime Twittera nema smisla te da on rebrandira platformu u “aplikaciju za sve” pod nazivom X.

Najbogatiji čovjek na svijetu nije se libio staviti vlastiti pečat na stranicu koju je kupio za 44 milijarde dolara (78 milijardi KM) prošlog oktobra, a sada se upustio u najdramatičniju promjenu u njenoj 16-godišnjoj historiji – novo ime i logo.

Njegova želja da nametne sveobuhvatne promjene tako prepoznatljivom brendu društvenih mreža izazvala je zbunjenost, ali vlasnik SpaceX-a i Tesle branio je taj potez u jednoj od svojih posljednjih objava.

“Ime Twittera imalo je smisla kada je bila samo poruka od 140 znakova – poput cvrkuta ptica – ali sada možete objaviti gotovo sve, uključujući nekoliko sati videa. Ime Twittera nema smisla u tom kontekstu, pa se moramo pozdraviti s 'ptičicom'”, napisao je on.

U nadolazećim mjesecima, kako je najavio, potrudit će se da komunikacija na ovoj društvenoj mreži bude sveobuhvatnija te da stvore sve preduvjete za upravljanje cijelim finansijskim svijetom korisnika. Isto tako, ranije je Elon Musk rekao da se tweetovi više neće nazivati tako, već da će postati X-ovi.

Elon Musk je dugo govorio o svojoj želji da Twitter pretvori u aplikaciju za sve po uzoru na kineski WeChat koji kombinira opcije poput slanja poruka, plaćanja, kupovine i upravljenja javnim postovima na jednom mjestu.

Rebranding se nije odrazio samo na Twitterovoj stranici i aplikaciji, već i u njegovom sjedištu u San Franciscu, gdje je Elon Musk dao postaviti novi logo na zgradu. U ponedjeljak su izvana viđeni radnici kako skidaju natpis na Twitteru, ali ih je policija nakratko zadržala. Svjedoci su kazali da su im službenici rekli da Muskova kompanija nije dobila dozvolu da dizalica bude na gradilištu, ali je kašnjenje potom pripisano “nesporazumu”. Unutar zgrade navodno su također uklonjene preostale reference na Twitter i njegov kultni logo. U ponedjeljak je The New York Times izvijestio da su logotipi X projicirani u kantini zgrade, dok su konferencijske sobe preimenovane u riječi s X u njima - uključujući “eXposure” i “s3Xy”.

Kip plave ptice bio je među predmetima stavljenim na aukciju ranije ove godine jer je Elon Musk pokušao smanjiti troškove, nakon što je već otpustio hiljade uposlenika.

Kako je rebrandiranje Twittera počelo, TikTok je otkrio da je dodao mogućnost korisnicima da objavljuju tekstualna ažuriranja. Aplikacija u vlasništvu Kineza najpoznatija je po kratkim videozapisima, ali se prije razgranala na dijeljenje fotografija. Tekstualna opcija daje ljudima “drugi način da se izraze”, rekli su iz ove kompanije. TikTok predstavlja još jednog izravnog rivala X-u, koji se već brani od konkurencije poput Meta's Threads, koja je ranije ovog mjeseca postala najbrže rastuća aplikacija u historiji.