Korisnici društvenih mreža u Izraelu ismijavaju promjenu imena vlasnika Facebooka, kompanije Meta, jer zvuči slično hebrejskoj riječi koja znači „mrtav“.

Mnogi korisnici Twittera rugali su se promjeni imena kompanije koja je u vlasništvu još uvijek najpopularnije društvene mreže, promjeni koju je prije nekoliko dana otkrio osnivač Mark Zuckerberg, koristeći hashtag #FacebookDead.

„Neko nije proveo istraživanje“, stajalo je u jednoj objavi.

Nirit Weiss-Blatt, autor knjige „The Techlash i Tech Crisis Communication“, napisao je na Twitteru: „Na hebrejskom 'Meta' znači 'mrtav'. Židovska zajednica ismijavat će ovo ime još dugo.“

Zuckerbergovi napori da preuredi Facebook dolaze u trenutku kada se njegova kompanija suočava s onim što bi mogao biti njen najveći skandal otkako je pokrenut 2004. godine. Ovaj džin među društvenim medijima našao se u centru pažnje nakon objavljivanja „The Facebook Papersa“, serije internih dokumenata do kojih je došlo 17 novinskih organizacija, uključujući CNN, a koji podupiru tvrdnje zviždača Frances Haugen da je kompanija prožeta institucionalnim nedostacima.

Naime, ovi dokumenti otkrivaju kako je Facebook potakao širenje dezinformacija, kako se nije borio da eliminira sadržaje povezane s trgovinom ljudima putem weba te da je pokušao povećati tinejdžersku publiku uprkos internim istraživanjima koja sugeriraju da njegove platforme, posebno Instagram, mogu imati negativan učinak na njihovo mentalno zdravlje.