Matična kompanija društvene mreže Truth Social izgubila je skoro 23 miliona dolara (42 miliona KM) samo u prvoj polovini ove godine. Izvještaj objavljen u ponedjeljak prvi je dokument o finansijskim detaljima o platformi u vlasništvu Donalda Trumpa, navodi The Hollywood Reporter.

Truth Social pokrenut je u februaru prošle godine nakon što je bivšem američkom predsjedniku zabranjen pristup većini društvenih mreža nakon nereda na Kapitolu 6. januara 2021. godine. Donald Trump, koji je najavio svoju kandidaturu za izbore 2024. u novembru prošle godine, vratio se na X (ranije poznat kao Twitter), ali kaže da je Truth Social i dalje njegova primarna platforma društvenih mreža i da neće objavljivati nigdje drugdje do šest sati nakon što objavi sadržaj na svom mediju.

Međutim, prisustvo Donalda Trumpa nije donijelo prihode matičnoj kompaniji Trump Media & Technology Group (TMTG). U prvoj polovini 2023. godine izgubio je 23 miliona dolara, dok je ostvario samo 2,3 miliona (4 miliona KM) neto prihoda, pokazuje izvještaj. Ovo je izazvalo sumnje u održivost kompanije, navodi se u podnesku.

“TMTG-ova računovodstvena firma naznačila je da finansijsko stanje TMTG-a izaziva značajnu sumnju u njegovu sposobnost da nastavi s poslovanjem u punom kapacitetu”, navedeno je.

Kompanija je saopćila da “uprava ima značajnu sumnju da će TMTG imati dovoljno sredstava da izmiri svoje obaveze kada dospiju, uključujući obaveze u vezi sa zadužnicama koje je prethodno izdao TMTG”. Određeni broj kompanija koje su imale licencne ugovore s Donaldom Trumpom također su propale.

Važno je istaći da je prvobitni uspjeh TMTG-a dijelom ovisio o popularnosti njegovog brenda i reputaciji i popularnosti njegovog predsjednika – Donalda J. Trumpa, navodi se u prijavi.

“Vrijednost brenda TMTG-a može se smanjiti ako pati popularnost predsjednika Donalda Trumpa. Neželjene reakcije na publicitet u vezi s predsjednikom Trumpom ili gubitak njegovih usluga mogu negativno utjecati na prihode TMTG-a, rezultate poslovanja i njegovu sposobnost da održi ili stvori bazu potrošača”, stoji u izvještaju.