Kada je počinjala, smatrali su je običnom country pjevačicom, malo ko ju je smatrao ozbiljnom umjetnicom. Onda se  Swift odlučila odmaknuti od svojih country korijena i prihvatiti mainstream pop. Prvi put je krenula u ovaj žanr sa svojim albumom Red iz 2012. na kojem je radio švedski producent Max Martin, koji je stajao iza hitova kao što su “…Baby One More Time” Britney Spears i “I Kissed A Girl” Katy Perry”. Projekat je bio uspješan. Svoj novi imidž usavršila je dvije godine kasnije albumom 1989. On je 2016. postao album godine i dobio Grammyja, prodan u više od 10 miliona primjeraka.

Njezin deseti studijski album Midnights oborio je nekoliko rekorda. Postao je najslušaniji zapis u historiji na Spotifyju na datum objavljivanja, sa 184,6 miliona slušanja u samo 24 sata. U Sjedinjenim Američkim Državama prodano je više od 1,5 miliona primjeraka u sedam dana.

U međuvremenu, nedavna anketa koju je proveo Morning Consult otkrila je zanimljiv podatak: 53% odraslih Amerikanaca sebe smatra fanovima pjevačice, dok 16% sebe naziva vatrenim obožavateljima. “Fandom Swift, koji brojčano nadmašuje fandom drugih pop zvijezda poput Beyoncé, Miley Cyrus i Harryja Stylesa, većinom se sastoji od milenijalaca i naginje bijelcima, predgrađima i demokratima”, kaže studija.

Stoga nije iznenađenje da je izdavanje ulaznica za njenu trenutnu turneju uzrokovalo kolaps Ticketmastera nakon što je primio više od 3,5 miliona zahtjeva, od kojih su mnogi bili od botova.

Otkako je započela 17. marta na stadionu State Farm u Glendaleu, njena turneja Eras dospjela je na naslovnice zbog spektakularne produkcije i 44 pjesme koje otpjeva u nešto više od tri sata.

Billboard predviđa da će turneja zaraditi 591 milion dolara, dok Forbes procjenjuje zaradu na 620 miliona dolara. Bez obzira na tačan broj bit će to najunosnija turneja solo izvođača u historiji: premašit će gotovo 408 miliona dolara koliko je Madonnina turneja Sticky & Sweet Tour zaradila 2008. i 2009.

Imajući na umu da je Forbes procijenio da je njezino bogatstvo iznosilo 570 miliona dolara 2022. godine, Swift će završiti godinu ulaskom u ekskluzivni klub milijardera.

Pop zvijezde koje dosegnu taj nivo obično duguju svoje bogatstvo poslovnim ugovorima. Rihanna je, primjerice, dosegla neto vrijednost od 1,7 milijardi dolara u 2021. zahvaljujući liniji šminke Fenty Beauty i brendu donjeg rublja Savage X Fenty. Ali Swift je izgradila carstvo samo na svojim pjesmama, od prodaje ploča, tantijema za streaming - ima 84 miliona slušatelja mjesečno na Spotifyju - i ulaznica koje se rasprodaju u nekoliko minuta.

Sarađivala je na modnoj kolekciji sa Stellom McCartney 2019. A 2021. udružila se sa Starbucksom pa je svako neko vrijeme mogao naručiti Taylor's Latte te sa internetskom firmom za fitness Peloton. No za razliku od Rihanne ili Beyoncé, koje su se nedavno razišle s Adidasom zbog slabog prometa njihove linije Ivy Park, Swift nema vlastiti brend. Ona ga uopće ne treba.