"Kao što smo i obećali početkom 2019. godine, u prvom dijelu našeg mandata, da ćemo uraditi sve da poboljšamo javni gradski prijevoz u Kantonu Sarajevo, posebno kroz nabavku ekološki prihvatljivih prijevoznih sredstava, dočekali smo dan da potpišemo ugovor za nabavku novih trolejbusa", rekao je ministar Šteta.

Pa, nabavka novih trolejbusa nije baš “obećanje” ministra Štete, jer Šteta je dobio priliku da se kiti tuđim perjem, pa to i čini. Nabavka ovih novih trolejbusa zapravo je pokrenuta za mandata ministra Adija Kalema, koji je, kao i cijela Vlada, prije nekoliko dana smijenjen. Ugovor je bio spreman i ranije, prije najmanje 15 dana, ali je iz nepoznatih razloga ostao u ladici da čeka formiranje nove Vlade Kantona. U čijoj ladici i zašto je čekao ugovor, zna EBRD. Ali nije ni važno.

Važno je kako obećanja ispunjava Adnan Šteta. Kao što i samo prezime kaže, na našu štetu. Naime, te 2019. godine, tokom prvog mandata ministra Štete, nabavljeno je 14 trolejbusa. Ali ne novih, nego polovnih iz Švicarske. Za njih je plaćeno 1,4 miliona maraka, svaki od njih, dakle plaćen je oko 100.000 maraka, a stvarna vrijednost navedena prilikom uvoza trolejbusa bila je 10.000 maraka.

Tako to radi Šteta i četvorka. Eksperti.