Na mnogim tržištima koja je Global Web Index anketirao, upotreba društvenih medija se smanjila ili ostala na nivou prvog kvartala 2020.

Korisnici interneta u zemljama u razvoju i dalje provode najviše vremena na društvenim mrežama tokom uobičajenog dana. Ovo bi moglo biti uzrokovano time što ova tržišta uglavnom imaju mlađu populaciju, a segment od 16 do 24 godine pokreće globalni rast. Nigerija je zemlja čiji stanovnici najviše vremena provode povezani na društvene mreže, posvećujući više od četiri sata dnevno digitalnoj društvenoj sferi. Filipinci obično provode skoro isto toliko vremena dnevno na stranicama društvenih medija, dok Indijci i Kinezi provode oko 2,5 sata, odnosno 2 sata dnevno.



U zemlje sa starijim stanovništvom korisnici kraće vrijeme koriste društvene medije. Tokom tipičnog dana u Japanu ljudi provedu samo tri četvrtine sata povezani na društvene mreže. U Njemačkoj su brojke tek nešto malo veće, korisnici svakodnevno porvode sat i dvadeset minuta na društvenim mrežama, dok su stanovnici Velike Britanije i SAD-a na društvenim mrežama dnevno dva sata.

O satima koje stanovnici Bosne i Hercegovine provode na društvenim mrežama nema podataka, ali podaci pokazuju da je u januaru 2021. godine u Bosni i Hercegovini bilo 1,80 miliona korisnika društvenih mreža, što je oko polovine stanovnika.

Broj korisnika društvenih mreža u Bosni i Hercegovini porastao je za 100 hiljada (+5,9%) između 2020. i 2021. godine.

Izvor: Statista