Porsche je i dalje najvrijedniji luksuzni brend na svijetu s vrijednošću od 34 miijarde eura, navodi se u godišnjem izvještaju o 'premium' i luksuznim brendovima koje priprema firma Brand Finance.

Na listi ih slijedi francuski Louis Vuitton, čija je vrijednost brenda porasla za 58%, na 23,4 milijarde dolara. “Ograničenja povezana s Covidom-19 pogodovala su Louisu Vuittonu jer su potrošači preusmjerili svoju potrošnju s putovanja, ugostiteljstva i usluga na vrhunsku luksuznu robu”, stoji u izvještaju.

Postolje kompletira Gucci s 18,1 milijardom dolara. Na četvrtom mjestu je Chanel sa 15.3 milijarde dok je Hermés na petom mjestu sa 13.5 milijardi dolara.

Šesto mjesto na ljestvici pripada Cartieru, s vrijednošću brenda od 12,4 milijarde dolara. Slijede Dior s 9 milijardi, Rolex s 8,4 milijarde, Ferrari sa osam milijardi, a Top 10 zatvara Estée Lauder sa 7.9 milijardi. Izvještaj naglašava da je američka kozmetička multinacionalka nedavno profitirala od povećanja prodaje u zračnim lukama, između ostalih kanala, zbog oporavka turističkog sektora u cijelom svijetu.

Hotelski brend Ritz-Carlton je najbrže rastući luksuzni i premium brend na svijetu. Vrijednost njegove robne marke porasla je za 112% ove 2022., što se podudara s ponovnim otvaranjem putovanja u većem dijelu svijeta. Taj se rast može pripisati, prema konzultantskoj kući Brand Finance, "njihovom impresivnom prihodu po dostupnoj sobi koju su ponovo otvorili nakon pandemije".

Osim toga, u izvještaju se ističe da je američki brend, dio grupe Marriott, izgradio izuzetno snažan brend, s indeksom snage brenda koji se povećao sa 79,6 na 83,2 od 100, čime je dobio ocjenu brenda AAA.