Fortnite je posljednjih nekoliko godina jedna od najpopularnijih videoigara na svijetu. Dijeli podij sa igrama kao što su Minecraft i Grand Theft Auto V, ali svim velikim pričama o uspjehu kad-tad dođe kraj. Velik dio korisnika Fortnitea čvrsto vjeruje da je došao kraj videoigri koja posljednjih mjeseci konstantno i kontinuirano gubi igrače. Je li ovo stvarno kraj Fortnitea?

Odgovor na ovo pitanje zahtijeva puno više faktora od samog broja aktivnih igrača koje treba uzeti u obzir, ali to je dobra polazna točka. Prema podacima specijalizirane web stranice activeplayer.io, Fortnite trenutno ima 30 miliona aktivnih igrača svaki dan. To se prevodi u prosjek od 250 miliona igrača mjesečno, što je broj koji se bitno razlikuje od 290 miliona koji su je igrali u maju 2021. Na prvi pogled, brojke se ne čine jako različitima, iako postoji praktično 40 miliona korisnika razlike.

Maj 2021. označava vrhunac jednog od najboljih razdoblja videoigre. U to je vrijeme Fortnite imao praktično četiri godine – službeno je lansiran u julu 2017. – i iskorištavao je svoju veliku popularnost za saradnju sa svim vrstama franšiza i poznatih likova. Bilo je to vrijeme kada se igrala 6. sezona 2. poglavlja i figure poput fudbalera Neymara Jr. i Lare Croft iz videoigara Tomb Raider došle su u Fortnite.

Počevši od jula 2017., Fortniteov graf igrača nije bio ravna crta koja se neprestano diže. Ovisno o godišnjim dobima, saradnjama i ažuriranjima, broj korisnika je fluktuirao, uvijek dosežući maksimum od gotovo 300 miliona mjesečnih korisnika u prosjeku.

Drugi glavni pokazatelj koji koriste oni koji tvrde da je igrica umrla je broj gledatelja na Twitchu. Ovoga puta vrijeme je da se poslužimo statistikom web stranice Twitch Tracker koja podupire prognoze najzloslutnijih. Otprilike od jula 2018. trend na Twitchu je silazni. Između kasne 2019. i početka 2020. Fortnite je pretrpio veliki pad na platformi i porastao kako se približavalo ljeto 2020. Od tada stalno gubi sljedbenike.

Ovaj kontinuirani pad broja gledatelja također je posljedica gubitka interesa streamera. Veliki kreatori sadržaja, kao što su TheGrefG ili DrLupo, prestali su svakodnevno igrati Fortnite. Trenutno, igra Epic Games zauzima 14. mjesto na popisu najgledanijih kategorija na Twitchu, ispod naslova kao što su Call of Duty: Warzone, Valorant, Minecraft, GTA V ili League of Legends, između mnogih drugih.

Ipak, Epic Games se nastavlja kladiti na Fortnite. U subotu trećeg decembra okončano je poglavlje 3, a programeri već pripremaju lansiranje poglavlja 4 s novom kartom i mnogim novim značajkama. Tokom ove 2022. Fortnite je imao neke od svojih najistaknutijih saradnji, poput Dragon Balla, a veliki streameri kao što je Ninja (Tyler Blevins) vraćaju se u igru.

Istina je da je Fortnite već prošao vrhunac popularnosti. S više od 350 miliona registriranih korisnika, teško je pronaći igrače koji nisu igrali ovu igricu. Osim toga, nakon gotovo šest godina iskustva, dosegnuta je točka u kojoj je udaljenost između početnika i veterana toliko velika da je podignuta vrlo visoka prepreka za ulazak, što vraća mnoge nove korisnike nazad.

Ali Epic Games je svjestan svega ovoga i još uvijek radi na rješavanju problema s kojima se igra suočava. Tradicionalni način igranja može biti pretežak za nove igrače, pa su, suočeni s ovim problemom, programeri odlučili pokrenuti način igre bez konstrukcije: Fortnite Zero Build. To je omogućilo privlačenje nove publike, starih igrača koji traže nova iskustva, pa čak i kreatora sadržaja.