Njemački proizvođač odjeće i sportske opreme Adidas postigao je "konačan dogovor" o prodaji marke Reebok Authentic Brands Group (ABG) za 2,5 milijardi dolara. Adidas je objavio da će većinu tog novca raspodijeliti svojim dioničarima nakon zatvaranja transakcije.

Adidas je 2006. kupio Reebok za 3,8 milijardi dolara, još kad je Reebok imao ugovore s NBA i NFL-om. Sada su ih prodali za 1.3 milijarde dolara manje.

Adidas je u februaru najavio namjeru da započne formalni proces prodaje Reeboka kako bi usmjerio svoje napore na jačanje vlastitog branda na globalnom tržištu sportske odjeće.

Reebok je kupljen kako bi Adidas proširio svoj uticaj u Sjedinjenim Državama i preuzeo primat od Nikea na tom tržištu. No, marka je posljednjih godina imala lošiji učinak. Nije uspio kapitalizirati potrošački trend prema odjeći za slobodno vrijeme i izgubio je tržišni udio.

Prema finansijskim izvještajima, Reebok je činio otprilike 7% Adidasove prodaje na kraju 2020. godine.