Njemačka i Danska dvije su susjedne zemlje, između te dvije zemlje može se putovati na mnogo načina, bilo avionom, vozkom, automobilom ili autobusom. Za samo nekoliko sati možete stići od Berlina do Kopenhagena, a za nekoliko godina postojat će još jedna veza: podvodni tunel koji će biti autocesta ispod Baltika i koji će povezati srednju i sjevernu Evropu ispod tjesnaca Fehmarn. "Fehmarn pojas", kako će se zvati, povezivat će njemački otok Fehmarn s danskim otokom Lolland i bit će najduži na svijetu.

Očekuje se da će ovaj projekat biti završen 2029. godine, a uključivat će izgradnju osamnaest kilometara dugog tunela koji će presijecati Baltičko more. Gradnja tunela proizlazi iz potrebe za učinkovitijom vezom između dvije zemlje. Glavni trajekt koji povezuje oba grada ograničava protok i putnika i robe, te su česta kašnjenja povezana sa zagušenjem prostora ili ograničenim kapacitetom za utovar, kao i vremenskim nepogodama. Projekat gradnje tunela imao budžet od sedam milijardi eura.

Stoga će novi tunel biti rješenje za ove probleme, nudeći učinkovitu i stalnu alternativu za prijevoz. "Monumentalni projekat koji je zahtijevao detaljno planiranje, saradnju inženjerskih stručnjaka i ulaganje značajnih finansijskih sredstava", objasnile su vlasti, dodajući da "ne samo da će poboljšati povezanost između dviju zemalja, nego će također potaknuti lokalnu ekonomiju, stvoriti radna mjesta i pridonijeti smanjenju zagađenja."

Novi tunel bit će na četrdeset metara ispod površine vode. Bit će podijeljen na 89 dionica od po 217 metara, ukupne težine 73.500 tona. Procjenjuje se da će putovanje trajati samo sedam minuta vlakom i deset minuta automobilom, znatno manje od sadašnjih 45 minuta koliko trajektu treba da završi putovanje.

U svijetu postoje i drugi podvodni tuneli. Na primjer, tunel Taihu u Kini, koji se proteže otprilike na jedanaest kilometara. Drugi slučaj je tunel Eysturoy, otvoren 2020. na Farskim otocima, arhipelagu u sjevernom Atlantiku.