Dok traju zločinački napadi Izraela na Palestinu, milioni ljudi širom svijeta na razne načine daju podršku palestinskom narodu. Ratni zločini koje čini Izrael, kao što je ubijanje nedužne djece, žena, bombardiranje bolnica, škola, izbjegličkih kampova i slično, osuđuju ne samo muslimani već svi oni koji imaju makar trun savjesti i ljudskosti. Tako su organizirani, a i dalje se organiziraju, skupovi podrške od Engleske, Italije, Francuske, pa do Australije, Njemačke, Španije, Türkiye i Bosne i Hercegovine.

Miševi u „McDonald'su“

Osim skupova, poseban vid podrške Palestini širi se i kroz bojkot izraelskih proizvoda i proizvođača koji su objavili podršku Izraelu. Jedna od prvih svjetskih marki koja je javno objavila podršku Izraelu jeste „McDonald's“, koji je objavio da izraelskoj vojsci šalje besplatne obroke. U Parizu se jedna osoba popela pored „McDonald's“ reklame, dižući „krvave“ ruke, odnosno obojene u crveno, a u Engleskoj je nekoliko aktivista za slobodnu Palestinu, u znak protesta, na „McDonald's“  „prosulo“ kutiju miševa. U Francuskoj je ovaj poznati lanac hamburgera napravio akciju gdje se za samo pet eura mogu dobiti čak četiri proizvoda, što su korisnici društvenih mreža prokomentirali kao jedan od rezultata bojkota.

Još jedna od poznatih marki koja je podržala Izrael jeste i „Starbucks“. U Americi aktivisti za Palestinu su se okupili upravo ispred objekta „Starbucksa“, gdje su uzvikivali „Praviš piće za genocid“, „'Starbucks', ne možeš se sakriti“. U Washingtonu je zabilježeno da policija osigurava „Starbucks“ objekte. U Türkiye u više gradova građani su organizirali proteste ispred „Starbucksa“, dijelili besplatno kafu, prosuli crvenu boju kao simbol palestinske krvi i slično. U Egiptu upravo u „Starbucksu“ određeni proizvodi sniženi su za više od pedeset posto, što je rezultat bojkota.

U Bosni i Hercegovini širi se broj ugostiteljskih objekata koji su objavili da više neće prodavati proizvode „Coca-Cole“. Isto se događa i u Türkiye, gdje su, osim privatnih ugostiteljskih objekata, u bojkot se uključile i sve općine turskih gradova koje su objavile da iz prodaje izbacuju sve izraelske proizvode. I deterdžent „Ariel“ jedan je od proizvoda koji se nalazi na listi bojkota, te se u pojedinim zemljama nalazi i na sniženju čak od pedeset posto. Na društvenim mrežama iz raznih zemalja pojavljuju se videi u kojima se predstavljaju kompanije koje su u vlasništvu Izraela ili podržavaju Izrael, te se ljudi pozivaju da kupuju domaće proizvode.

Milioni dolara za Izrael

Kao navodni dio reklamne kampanje za Božić, „Marks and Spencer“ je na društvenim mrežama objavio reklamu na kojoj papiri crvene, zelene i bijele boje gore. S obzirom na to da su to i boje palestinske zastave, mnogi su kritizirali ovu marku zbog objave. Nakon toga je „Marks and Spencer“ javno objavio i izvinjenje. Mnoge njemačke kompanije udružile su se i zajedno objavile osudu „Hamasovog terorizma“, te zatražili da se svi zajedno solidarišu s Izraelcima. Iako se u objavi spominje i osuda „patnje civila u Izraelu i Gazi“, ipak kao teroriste naziva se Hamas, a solidarnost je pružena Jevrejima, ne i Palestincima. Među kompanijama je „Adidas“, „Henkel“, „Bosch“, „Hugo Boss“, „Allianz“, „Audi“, „Porsche“, „Siemens“.

Ljudi širom svijeta pridružuju se bojkotu firmi koje na bilo koji način podržavaju zločine koje čini Izrael u Palestini, a da bojkot daje rezultate, vidi se i kroz gore navedene primjere. Pojedine kompanije snižavaju cijene, neke organiziraju razne akcije i slično. Dok traje bojkot, ljudi također i istražuju koje su to kompanije koje treba bojkotirati. Jedna od njih jeste i „The Walt Disney“. Izvršni direktor „Disneya“ Robert A. Iger izjavio je da nakon „užasnih terorističkih napada na Jevreje u Izraelu svi moraju učiniti što mogu da podrže nevine ljude“, te su odlučili donirati dva miliona dolara organizacijama u Izraelu koje rade na pomoći. Kompanija „Johnson and Johnson“ je također izrazila tugu zbog „terorističkih napada u Izraelu“, ne spominjući na hiljade ubijene djece i civila u Gazi, te je odlučila također donirati dva miliona dolara Izraelu za humanitarnu pomoć. Među kompanijama koje se nalaze na listi bojkota jesu i KFC, „Burger King“, „Nestle“, „Nescafe“, „Coca-Cola“, „Pepsi“, „Pringles“, „Lays“, „Lipton“, „Snickers“, „Bounty“, „Mars“, „Twix“, „Oreo“, „KitKat“, „Danone“, „Ariel“, „Maggi“, „Pampers“, „Carte D'or“ i mnogi drugi.

Bojkot mnogih proizvoda širi se kako u svijetu, tako i u Bosni i Hercegovini, možda i više nego ikada prije. Sve je češća situacija da ljudi u marketima provjeravaju određene proizvode i njihovo porijeklo, odnosno da li podržavaju Izrael i ratne zločine koje vrši nad Palestinom. Ono što je bitnije od trenutnog bojkota jeste dugotrajni bojkot, bez obzira na to da li se u skorijoj budućnosti ostvari primirje u Palestini. Jer svi znamo da rat u Palestini i nepravda koju Izrael čini ne traje samo zadnjih sedmica već godinama. I čak da Izrael trenutno prestane s bombardiranjem nevinih civila u Palestini, Palestina opet neće biti slobodna. Zbog toga je bitno nastaviti s bojkotom, te makar na taj način dugotrajno dati podršku Palestini. Jer, nažalost, primorani smo tražiti bilo kakav način da podržimo nedužni narod u Palestini, dok uživo gledamo kako Izrael čini genocid.