Tuzlaci sumnjičavo gledaju na posljednje najave o izgradnji autoputa koji bi trebalo da počinje od Tuzle prema Brčkom i Orašju, a projekt je predstavljen protekle sedmice tokom održanog radnog sastanka o započetim i planiranim aktivnostima na izgradnji autoceste Orašje-Tuzla.

Sastanku su u Gradskoj upravi Tuzle prisustvovali predstavnici Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine, Grada Tuzle i IPSA-Instituta Sarajevo, a najavljeno je da bi izgradnja ovog dijela autoputa trebala početi u drugoj polovini ove godine.

˝Važan je ovaj prvi korak, ova dionica autoputa od Mihatovića do Previla je važna i za državu Bosnu i Hercegovinu i za regiju. Ovaj kanton je najmnogoljudniji u BiH, a kada se dodaju Brčko Distrikt i Posavski kanton, ovo je najmnogoljudnija regija. Radi se o ekonomski najpotentnijem dijelu BiH koji će biti mnogo snažniji kada budemo imali ovaj autoput. Važno je i za oba entiteta, radi se o dionici, odnosno dijelu puta Sarajevo – Beograd, koji prolazi kroz Bijeljinu, Brčko, Orašje, Tuzlu i Žepče. Važno je da se povežemo sa Zenicom, granicom, rijekom Savom i cijelom Sjeveroistočnom BiH, gdje živi oko milion ljudi˝, izjavio je Jasmin Imamović, predsjedavajući Komisije za saobraćaj i komunikacije pri Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH.

Zijad Lugavić, vršilac dužnosti gradonačelnika Tuzle izjavio je da je Vlada FBiH obezbijedila finansijska sredstva za ovu investiciju, dok će gradska administracija i sve gradske službe raditi u punom kapacitetu na ovom projektu, kako bi se što prije završio proces eksproprijacije, koji je jedan od preduslova za početak izgradnje.

Ešef Džafić, izvršni direktor JP Autoceste Federacije BiH izrazio je očekivanje da bi gradnja autoceste, od Mihatovića do Previla, mogla početi u drugoj polovini tekuće godine.

˝Vlada FBiH je obezbijedila sredstva za izgradnju dijela ove autoceste, u iznosu od 134.000.000 KM, kao i sredstva za projektovanje i eksproprijaciju. Sredstva nisu upitna i sada je do dinamike i angažovanosti svih učesnika. Uposlenike i čelnike Grada Tuzle ne treba moliti, oni su zaista učinili mnogo toga sa svoje strane, da dođemo u ovu fazu izrade projektne dokumentacije pa i samog čina početka gradnje˝, naveo je Džafić.

Istovremeno, svjesni potrebe poboljšanja saobraćajne infrastrukture, građani putem društvenih mreža poručuju da obećanja o saobraćajnoj deblokadi Tuzle slušaju decenijama. Izražavajući sumnju u izgradnju novih, podsjećaju na loše stanje postojećih cesta, kao i nikada završene radove u naseljima Bukinje i Šićki Brod. Osim toga, građani ističu i problem tranzita kroz grad Tuzlu te povezanost ˝šumskim putem˝ sa glavnim gradom Bosne i Hercegovine.

S druge strane, građani također očekuju od Imamovića, bivšeg gradonačelnika Tuzle da će kao predsjedavajući Komisije za saobraćaj i komunikacije učiniti sve što je u njegovoj moći da Tuzla i projekti u ovom gradu u narednom periodu budu u fokusu pažnje federalne vlasti.