5. juni 1992. godine
Najzad, tzv. JNA napušta kasarnu “Maršal Tito”, napušta slobodno Sarajevo. Direktni televizijski prijenos: Ostaje nam, prema dogovoru, nešto teškog oružja, ostaju gomile smeća i razbacane Titove slike. Vojni ešalon se formira i kreće. Naši teritorijalci nadgledaju odlazak. Uzbuđeni su. Neki su samo ozbiljni. Kamera registrira slučaj, slučaj i smiješan i žalostan, i indikativan. To će, vjerovatno, ostati upamćeno kao slika koja sve govori sobom:
U koloni vozila što žure prema četničkim položajima, jedna kola su se pokvarila. Naši momci su prišli, pogurali su “stojadina”, ali nije išlo. U kolima oficir, čini mi se, kapetan i supruga pored njega, s muževljevom šapkom u krilu. Kapetan moli naše da mu pomognu. Veoma tugaljivo moli. Njegovi ga zaobilaze i “begaju” prema Ilidži. Naši prilaze motoru, čačkaju nešto, ali ne ide. Sada malo razgovaraju. Oficir reče da je iz Novog Sada, ako sam dobro čuo. Muzičar. Vjerovatno laže i jedno i drugo. Preznojava se od straha bojeći se da ga naši ne pojedu. On, vjerovatno, nije muzičar i zna da ima razloga da ga pojedu.
Njegovi promiču, ne osvrću se, ne zastaju, čak ne gledaju šta se kolegi zbiva. Supruga na sjedištu vrpolji se, ne zna da li da se smješka ili da plače. Policajac iz TO zaustavlja kombi iz armijske kolone, prisiljava vozača da povuče, ali vozač kombija namjerno naglo trzne, prekine vezu sa “stojadinom” i pobjegne. “Ostani s nama”, govore mu teritorijalci. “Vidiš da ti nećemo ništa. Ovako vaši ostavljaju svoje mrtve i ranjene.” Smijali su se, dobrodušno i zadovoljno. Opet su ga pogurali i “stojadin” je dao gas da se pušilo sve do podvožnjaka prema Ilidži.
(Alija Isaković, Antologija zla, Ljiljan, Sarajevo, 1994)