Dugo očekivani 9. OIC Halal Expo 2022 održat će se zajedno sa 8. Svjetskim halal samitom od 24. do 27. novembra 2022. godine u Istanbulu. Malezija će još jednom pokazati svoje snažno prisustvo paviljonom pod nazivom 'Malezija Showcase'.

Nakon uspjeha u 2021. godini, My Events International će biti domaćin i organizirati Malaysia Showcase 2022. Kao rezultat toga, objavljeno je i zvanična najava o učešću malezijskih poduzetnika na ovom događaju. Ovo je definitivno pravovremeno kao dio Nacionalnog plana oporavka za poduzetnike da povrate svoje mogućnosti za napredovanje na nova tržišta i razvoj izvoznih potencijala, nakon Nacionalnog plana oporavka Malezije, piše Halal Focus.

Događaj će biti domaćin četiri dana kako bi se poduzetnicima i vlasnicima preduzeća pružila platforma za učešće na globalnom nivou kako bi predstavili svoje proizvode i usluge za halal industriju. Manifestacija se sastoji od više od 500 izlagača, konferencija i poslovnih susreta koji će privući više od 35.000 posjetitelja i delegata iz više od 20 zemalja.

Učešće malezijskog Halal Showcase-a na 9. OIC Halal Expo 2022 viđeno je kao konkretan korak za izgradnju i njegovanje odnosa među preduzećima i kompanijama iz obje zemlje.

Malaysia Showcase Paviljon je poznat kao najveći paviljon na 9. OIC Halal Expo sa veličinom od 500 m², izložiće više od 35 kompanija. Održavaće ga generalni konzulat Malezije u Istanbulu, Nj.E. Tengku Mohd Dzaraif Raja Abdul Kadir u pratnji komesara za trgovinu MATRADE Malezije, En Zahiruddina Basirana.

Ovogodišnji sajam bilježi povećenje učesnika jer se sve više organizacija pridružuju halal poslovanju dok on nastavlja da raste i kapitalizuje na unosnom halal tržištu. Halal ekonomija ima potencijal da značajno poveća globalnu ekonomiju ako uspije iskoristiti prilike i uspješno proći kroz izazove koje donosi globalizacija.

Nedavno potpisivanje Zajedničke deklaracije o proširenju Sporazuma o slobodnoj trgovini između Vlade Malezije i Vlade Republike Turske označilo je opredijeljenost ove dvije nacije da potaknu oporavak nakon pandemije. Ovo će sigurno uspostaviti čvrst odnos između dvije zemlje, omogućavajući malezijskim poduzetnicima da kroče u Tursku. Turska ostaje jedno od novih izvoznih tržišta sa značajnim rastom.

Prema generalnom konzulatu Malezije u Istanbulu, Nj.E. Tengku Mohd Dzaraif Raja Abdul Kadir „Nadamo se da će više malezijskih halal kompanija moći uspostaviti partnerstvo sa Turskom. Radujemo se izgradnji mreža kako bismo proširili naš horizont u ovoj regiji.”

Nakon uspjeha posljednjeg događaja održanog 2021. godine, Malezijski paviljon doživio je izvanredan odziv više od 5000 posjetitelja iz različitih sektora kao što su Privredna komora, trgovinska udruženja i federacije i privatni sektor poput uvoznika, maloprodajnih objekata, supermarketa i veletrgovci. Nadamo se da ćemo privući više od 6000 posjetitelja sa više od 200 B2B sastanaka.

Komesar za trgovinu MATRADE Malezije, En Zahirudin Basiran rekao je “da bi napredovali na današnjem globalnom halal tržištu, vlasnici kompanija i poduzetnici moraju razmotriti razvoj brendova, njegovanje posebnog identiteta za svoje proizvode i angažiranje relevantne publike. Doći ćete daleko na globalnom tržištu ako izazovete sebe da razmišljate kreativno izvan okvira.”

Malezijske kompanije koje žele bolje razumjeti tursko tržište pozivaju se da se pridruže u ovoj divnoj prilici.

Malaysia Showcase predstavlja pristup promociji širenja malezijske halal ekonomije na svjetskim tržištima.

Događaj također uključuje poznati element Teh Tarik Session, opuštajuću sesiju koja se fokusira na teme vezane za halal tržište uz svježe napravljen Teh Tarik! Glavni cilj sesije je da se održe pronicljivi informativni sastanci sa ljudima različitih pozadina i stručnjacima iz oblasti. Uz organizaciju aktivnosti poslovnog povezivanja, vjeruje se da će poduzetnici ostvariti partnerstva i saradnju tokom ovog događaja.

Sesija poslovnog usklađivanja takođe će biti održana tokom izložbe. Očekuje se da će mnogi izlagači iz drugih zemalja doći na Malaysia Showcase kako bi uspostavili poslovno umrežavanje između halal tržišta i privrede.