Osjećaj grljenja bebe poseban je koliko i univerzalan. Poseban, jer se ništa na svijetu ne može mjeriti s nježnošću koju izaziva koža vašeg djeteta a istovremeno univerzalan, jer bi svaki otac i majka, da mogu, flaširali tu divnu aromu. ranog djetinjstva da bi ga kasnije, kao blago, zauvijek čuvali. Možda je to ono što neke roditelje navodi da parfimiraju svoje mališane.

“Nosevi” (tvorci najboljih parfema na svijetu) kažu da je aroma najmoćniji način za kovanje sjećanja jer aktivira neuralna područja u mozgu. Oni su više uključeni u emocije, naše olfaktorno pamćenje uspostavlja izravne veze s onim mjestima ili trenucima u kojima smo bili najsretniji. Dovoljno je pomirisati esenciju da ponovno proživite taj osjećaj koji je već prošao.

Stoga je novi miris namijenjen bebama francuski brend Dior upravo izbacio na tržište i za njega se čeka na listama. Aromu je kreirao prestižni parfimer Francis Kurdijan, autor etiketa kao što su Baccarat Rouge 540, Le Male Jean-Paul Gaultiera, For Her Narciso Rodriguez, Green Tea Elizabeth Arden, Le Parfum Elie Saab, oko 40 mirisa koji su godinama bili među najprodavanijima u svijetu, a kreativni je direktor parfema Dior od 2021. Miris za bebe je postao viralan zbog svoje cijene: 255 eura za 100 ml. Što je više od najskupljeg parfema brenda, muškog Sauvage koji košta 133 eura i koji je najprodavaniji parfem na svijetu.

Njime ta robna marka ulazi u sektor luksuzne parfimerije za bebe i djecu, segment koji nije mali: globalno tržište proizvoda za njegu beba procijenjeno je na 94 milijarde dolara 2022. godine, a očekuje se da će dosegnuti oko 158,29 milijardi dolara 2032. godine. Veličina globalnog tržišta mirisa procijenjena je na 29,27 milijardi dolara u 2022. i očekuje se da će dosegnuti oko 48,82 milijarde dolara u 2032. godine. Prilika za zaradu je očita.

Dior nije prvi brend koji je ušao u ovaj prostor ali vijest je oživjela vječno pitanje koje s vremena na vrijeme okružuje luksuz: isplati li se potrošiti taj iznos na nešto što je u ovom slučaju čisto iskustveno i, prema tome, nestaje li tokom vremena?

Odgovor na ovo pitanje je opet potpuno ličan: miris košta onoliko koliko ste spremni platiti za njega. Iza te cijene, međutim, postoji niz faktora koji objašnjavaju njegovu poziciju. Dior to ovako objašnjava: "Prvo morate shvatiti da je Dior brend koji je rođen 1947. i kao couture i kao parfemski brend, što objašnjava da je ljepota, ili u ovom konkretnom slučaju parfemi, su zamišljeni i pozicionirani na isti način kao i couture kolekcije. Dior je brend velikih kreatora, a Baby Dior Bonne Étoile rezultat je zajedničkog rada Cordélie de Castellane, umjetničke direktorice Baby Diora, i Francisa Kurkdjiana, kreativnog direktora Dior parfema.”

I dodaju: “U eri u kojoj se sve više i više mirisa stvara na jeftin način zahvaljujući umjetnoj inteligenciji i maloj grupi kompanija za stvaranje mirisa koje opskrbljuju cijeli globalni parfimerijski sektor, imati vlastiti nos, kojeg mediji smatraju najboljim parfimerom stoljeća, čini veliku razliku i opravdava pozicioniranje bilo kojeg mirisa koji izađe iz vaše laboratorije, bilo za odrasle ili za malu djecu", kažu.

Stoga bi "poređenje mirisa osmišljenog od strane majstora parfimera velikog Maisona s ostatkom tržišta bila jednaka poređenju Picassa s radom nepoznate osobe koja bi oponašala velikog genija. Potpuno su to različiti proizvodi, s neuporedivom dodanom vrijednošću. Naravno, ne spominjemo kvalitet sirovina koji se u kući kao što je Dior podrazumijeva." Još jedan faktor opravdava, ističe Dior, cijene vrhunske parfimerije: “Njegova smanjena distribucija. To su proizvodi koji su rijetko dostupni i rezervirani za potrošače koji cijene i razumiju ono što kupuju.”

Christian Dior je uvijek imao iskustva sa kreacijama za djecu. Godine 1948. povremeno je dizajnirao odjeću za djecu svojih klijenata u svojim radionicama u Parizu, ali tek deset godina nakon njegove smrti, 1967. godine, je pokrenuta linija odjeće Baby Dior. Bio je to prijedlog Mar Bohana, njegovog nasljednika, koji je počeo odijevati, između ostalih, i troje djece svoje prijateljice Grace iz Monaka. Tada su i osnovane krojačke radionice po narudžbi, dječja visoka moda koja postoji i danas.

Ubrzo nakon toga, 1970., rođena je parfemska linija Baby Dior, koja se sastojala od kolonjske vode popraćene šamponom, uljem i dva pudera u prahu u kutiji. Aktuelni proizvod za bebe nazvan je “Bonne Étoile”. Bez alkohola je i sastoji se od 98% sastojaka prirodnog porijekla, a prema riječima njegovog kreatora miriše na lagano voće, pamuk i latice baršuna. Boce dolaze u tri pastelne boje uz mirisnu vodicu, Dior je lansirao kolekciju mirisnih proizvoda za njegu beba.

Dior nije jedini, postoji još nekoliko ekskluzivnih i skupih mirisa za bebe. To su Petit Guerlain čijih 100 ml košta 110 eura, zatim Creed for Kids, 165 eura za 100 ml. Tu su još i Bvlgari Petits et Mamans, 65,99 eura za 100 ml ili Bonpoint Eau Intense koji košta 92 eura za 50 ml.