Ledena kahva već je passé, a mlijeko i dva šećera praktično su stvar prahistorije kada govorimo o služenju najpopularnijeg napitka na svijetu. Ono što je trenutno trend jeste, barem za naše podneblje, jedna bizarnost – kahva s maslinovim uljem, koja se već nekoliko dana naručuje u italijanskom Starbucksu.

Starbucks u svojih 20 italijanskih trgovina debitira s nizom toplih pića s maslinovim uljem, s planovima da im naredna destinacija bude Velika Britanija kasnije ove godine.

Izvršni direktor Howard Schultz rekao je da mu je ideja sinula kada je prošle godine, dok je putovao Sicilijom, usvojio italijanski običaj da svaki dan uzima jednu kašičicu maslinovog ulja. Rekao je da ga je ubrzo počeo dodavati svojoj kahvi i otkrio da ono dovodi do "neočekivanog, baršunastog, puterastog okusa koji je poboljšao kahvu i lijepo se zadržao na nepcu".

Za sve one koji sumnjaju u ovaj naizgled spoj nespojivog, on je kazao se usude probati neobičnu kombinaciju kahve i maslinovog ulja.

"U više od četiri decenije ne mogu se sjetiti trenutka u kojem sam bio uzbuđeniji, entuzijastičniji. Naša najnovija serija proizvoda pokazuje ponos, kvalitetu, strast, naslijeđe i umijeće onoga što Starbucks može učiniti."

Kada je riječ o uspješnosti ovog "eksperimenta", on je dodao da u Italiji ovih dana rapidno raste interes za novom serijom napitaka.