Neki odgovori na ova pitanja mogu se dobiti iz ankete Statista Consumer Insights kada se uporedi preferencija za korištenje društvenih medija sa političkom orijentacijom učesnika koju su sami prijavili.

Prema rezultatima, među Amerikancima nema velikih razlika u preferencijama za većinu platformi društvenih medija, ali postoje neke zanimljive razlike. Facebook je platforma na kojoj se centristi osjećaju kao kod kuće. Grupa ima tendenciju da se drži podalje od drugih društvenih medija za razliku od onih koji sebe vide kao desničare ili ljevičare. Dok je Facebook donekle nedovoljno korišten od strane onih na lijevoj strani političkog spektra, TikTok i Instagram su mreže koje imaju podjednak broj korisnika lijevo i desno orjentiranih korisnika.

Na Twitteru je najizraženiji “partizanizam”, a nešto više ovu mrežu koriste desničari. Linkedin također pokazuje nešto više upotrebe od ove grupe, dok je obrnuto na drugoj manje korištenoj mreži, Reddit. Rezultati ovog istraživanja sugeriraju da politički stav ima vrlo ograničen utjecaj na korištenje društvenih medija. Razlike postoje, ali one su samo nekoliko procentnih poena i stoga im se ne treba davati previše važnosti.