Kandidiranje Selvida Hurtića (BH-Zeleni) iz Pokreta za (protiv) državu kao Dodikovog Bošnjaka u Vijeću ministara predstavlja „šah-mat“ potez kojim su Dodik i Čović prevarili šestorku (trojku) i potpuno preuzeli kontrolu nad državom. Naime, s obzirom na to da je Dodik imenovao vlastitog poslušnog Bošnjaka koji zbog odanosti i obnaša funkciju ministra trgovine i turizma u Dodikovoj Vladi Rs, sve odluke na nivou države Čović i Dodik mogu da donesu bez ikakve saglasnosti tzv. „bošnjačke strane“.

Takav scenarij plaši sve patriote ove države, jer prepustiti najvećim dželatima prvi put od osnivanja Bosne i Hercegovine sve poluge vlasti predstavlja potpisanu veleizdaju države. Za bilo koju odluku sve što treba jeste većina u Vijeću ministara (to HDZ i SNSD imaju 7-3) i po jedan glas iz BHS komponente, a sada s Hurtićem prvi put u historiji Bosne i Hercegovine antidržavne politike ispunjavaju i taj uslov. Dakle, jedino što su lideri šestorke uspjeli ispregovarati jesu fotelje za predsjednike stranaka, a država je ostavljena na milost i nemilost Dodika i Čovića.

SPAŠAVANJE „VOJNIKA FORTE“

Jedini razlog zašto je šestorka (trojka) isporučila Dodiku mjesto Bošnjaka jeste spašavanje „vojnika Forte“, koji se, prema svemu sudeći, morao naći u ministarskoj fotelji po svaku cijenu, pa i na ogromnu štetu državnih interesa. Naime, po ustaljenom dogovoru, sve „tri strane“ kandiduju po 3 ministra iz B/H/S komponenti, a dok ministra iz reda Ostalih imenuju dvije strane koje nisu dobile predsjedavajućeg Vijeća ministara. Međutim, lideri šestorke odlučili su da kandidiraju Edina Fortu, koji se ne izjašnjava kao Bošnjak, te tako Ministarstvo saobraćaja i komunikacija dobijaju Ostali, a ne Bošnjaci. Ukoliko je ta pozicija pripala po dogovoru Našoj stranci, zar nisu mogli imenovati bilo koga ko se izjašnjava kao Bošnjak (pa i karikaturalnog lika Damira Arnauta), kako bi onemogućili da Dodik i Čović apsolutno kontrolišu Vijeće ministara? Na pitanje Emele Burdžović s N1 televizije zašto nisu kandidirali nekog drugog umjesto Forte, nekog Bošnjaka, Damir Arnaut odgovara da (anam)oni (Naša stranka) nisu imenovali Fortu kao ministra, onda bi zajedno s Dodikom morali dogovoriti ministra iz reda Ostalih. Šta je tu problem? Da Dodik imenuje Vojislava Šešelja iz reda Ostalih, jedino što dobija jeste jednu ruku u Vijeću ministara i ministarstvo, ali za svaku veću odluku trebala bi saglasnost bar jednog Bošnjaka. Dakle, praktično je veća šteta Hurtić (kao i Sulić) na mjesto Bošnjaka u Vijeću ministara, nego Šešelj na mjestu Ostalih.

Nevjerovatna je smjelost (glupost) Naše stranke da Dodika zamole da predloži nekog Bošnjaka, kako bi oni svog šefa Edina Fortu smjestili u udobnu fotelju. Sam Damir Arnaut, koji brani koncept da je Forto kandidiran (ili ne smije javno govoriti protiv šefa) kaže da je čak i Američka ambasada kao pokrovitelj ovog anti-SDA projekta zabrinuta što su Dodiku prepustili mogućnost kandidiranja Bošnjaka po mjeri. Dakle, ne mogu se izvući da nisu znali, jer su upozoreni s više izvora, ali očigledno je da je Fortina ministarska fotelja bitnija i od države. Stav Naše stranke je jasan, ukoliko Dodik zloupotrijebi (a hoće) tu mogućnosti i država „pati“, nije bitno jer bitnije je da Forto bude ministar. Dakle, iz svega navedenog jasno je da imamo posla s ljudima koji su na sve spremni zarad fotelje, pa čak i da izgube podršku glasača, koji su uveliko razočarani licemjerstvom Naše stranke i cjelokupnog sastava šestorke (trojke).

Damir Arnaut kao pristrani, ostrašćeni, radikalni član Naše stranke konstatira da se kandidiranjem ovog sastava Vijeća ministara nisu gledali ni državni interesi, ni kompetencije, nego samo stranački interesi i podobnost, tj. interesi predsjednika stranaka. Operacija spašavanje „vojnika Forte“ je uspješno provedena, ali na štetu Bošnjaka i svih patriotski orijentisanih građana Bosne i Hercegovine.

KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU DENISA I SELVIDA HURTIĆA

Da nije bilo reakcije javnosti i medija, umjesto Selvida Hurtića kandidiran bi bio Denis Sulić ispred Bošnjaka u Vijeću ministara, kao najpopularniji antidržavni Dodikov Bošnjak. Zlatko Miletić na gostovanju u Centralnom dnevniku iznio je šokantnu informaciju, a to je da je rukovodstvo Naše stranke tražilo od Dodika da imenuje Bošnjaka (kakvog god), samo da oni mogu kandidirati Fortu iz reda Ostalih. Očigledno da ni Dodik sam nije mogao ni pomisliti da će moći imenovati Bošnjaka u Vijeću ministara, nije mu to „palo na pamet“ ni da traži, ali je zamoljen od rukovodstva Naše stranke, i to objeručke prihvatio, jer zna da to znači potpunu kontrolu svih odluka u Vijeću ministara.

Konakovićeva i Nikšićeva priča kako je sad Selvid Hurtić kandidat iz Pokreta za (protiv) državu i kako je to „naš“ Bošnjak ne pije vode, jer šestorka (trojka) nije imala problem ni s kandidiranjem Sulića. Da nije bilo reakcija pojedinih medija i javnosti, Sulić bi bio kandidat za ministra, a ovako zajedno s Dodikom šestorka je pokušala „zamazati oči“ naivnim Bošnjacima, a posljedice su iste. Hurtić pripada plejadi Bošnjaka fleksibilnog morala, a njegov poduzetnički duh i lično bogatstvo koje mnogi već sada problematiziraju sugeriraju da je riječ o političaru na kojega se ne može računati kao na bošnjačku kvotu. Zamjena Hurtića za Sulića je utješni populistički potez kojim Dodik želi da spasi ugled šestorke (trojke) u Federaciji BiH, te je samo de jure on zajednički kandidat i šestorke (trojke) i Dodika.

Kako bi nam to bilo jasnije, dovoljno je osvrnuti se na nekoliko političkih odluka tzv. Pokreta za (protiv) državu nakon izbora. Zastupnici Pokreta za (protiv) državu osim Salkića su isporučili Dodiku 4 delegata u Domu narodu BiH i tako mu omogućili kontrolni paket. Zastupnici Pokreta za (protiv) državu Mirsad Dautović (u međuvremenu isključen iz DF-a) i Selvid Hurtić obnašaju funkcije potpredsjednika i ministra u Dodikovoj Vladi Rs, koje su dobili kao nagradu za odanost. Kandidat Pokreta za (protiv) državu Vojin Mijatović je više puta u medijskim istupima nakon izbora „držao leđa“ Dodiku baš kao i njegovo kukavičije jaje Ćamil Duraković kojim je rušena kandidatura Senada Bratića iz SDA. Zastupnik Pokreta za (protiv) državu jeste Peđa Grbin, čovjek koji se ponosi VRS i svojim ocem koji je bio „tik uz Mladića“ u, kako on kaže, „građanskom ratu“. Dakle, jasno je da je taj cijeli pokret teško izvarao SDA i Bošnjake, te sve indikacije pokazuju da je Nikšić u dogovoru s Dodikom izveo prevaru koja je Dodiku dala sve poluge vlasti i u Rs-u i na nivou države Bosne i Hercegovine. Dakle, razlika između dva Bošnjaka Hurtića i Sulića je potpuno iluzorna,  ali šestorka (trojka) je vjerovatno zamolila Dodika da izdaja ne bude očigledna javnosti, jer kako će svojim glasačima „na oči“ ukoliko to bude „otvoreno“ antidržavno nastrojen Bošnjak kao Denis Sulić? Bolje da za bošnjačku navodno naivnu javnost to bude Hurtić, jer ipak nije toliko kompromitovan medijski.

DEMAGOGIJA

Nikšić u nedavnom gostovanju kaže da ne treba da SDA određuje ko je legitimni Bošnjak, a ko nije. Dakle, prema njemu, Vijeće naroda Rs je legalno i legitimno tijelo, iako se tu nalaze Dodikovi Bošnjaci i Hrvati. Svi ti Dodikovi Bošnjaci istinski predstavljaju obespravljene Bošnjake u manjem entitetu Rs. Po Nikšiću, sutra se Dodik može proglasiti Bošnjakom i preuzeti bošnjačke kvote i tako raditi na štetu Bošnjaka i to je za njega pošteno, jer ne treba SDA da određuje ko je „pravi Bošnjak“. Dakle, trebamo biti slijepi pored očiju i svakog ko se izjasni kao Bošnjak, bez obzira na njegove antidržavne stavove i politiku, trebamo „prigrliti“ i dočekati s „hedijama“.

Na istom gostovanju Nikšić, da bi „oprao obraz“ šestorke (trojke), kaže da ulaže „u nešto nesigurno i opasno“, ali da su odlučili vjerovati Dodiku i Čoviću i dati im šansu, jer se mogu povući u bilo kojem trenutku ukoliko su pogriješili. Međutim, oni se mogu povući, ali se ne moraju povući Dodikovi i Čovićevi ministri. A zašto i bi? Pa bi rezultat povlačenja šestorke (trojke) iz vlasti samo ostavilo prazna mjesta (2 bošnjačka mjesta i 1 iz reda Ostalih) koje bi neko drugi mogao popuniti, ali da se promijeni cijela struktura Vijeća ministara, to bez Dodika i Čovićevog kontrolnog paketa u Domu naroda BiH nije moguće. Tako da su to priče za djecu (politički nepismene Bošnjake) koja stalno nasjedaju na šarlatansku demagogiju. Prisjetimo se samo kako je SDP Dodik „prevario“ sa zloupotrebom Zakona o prebivalištu RS-a, te kako sam kaže lider SDP-a opravdanje mu je da nije znao da će SNSD i MUP RS-a to zloupotrijebiti.

Konaković je prije izbora najavio da dolaze novi pregovarači, ali još jednom je slagao da dolaze čvršći pregovarači, jer prvi put od postojanja Bosne i Hercegovine Dodik i Čović uz pomoć šestorke (trojke), pojedinih ambasadora, režimskih sarajevskih medija i Schmidta imaju zagarantirane poluge vlasti i u entitetima (FBiH – Čović, Rs – Dodik) i na državnom nivou (Čović i Dodik zajedno mogu donijeti bilo koju odluku). Iako su kritikovali prošli sastav Vijeća ministara u smislu da su Bošnjaci dobili najgora ministarstva, Konaković sada hvali ista ta ministarstva i pored toga još Dodiku isporučuju Bošnjaka po mjeri u Vijeću ministara. Zar neko stvarno misli da bi Dodik i Čović ušli u vlast s još 8 stranaka umjesto 2 s druge strane da te dvije strane nude isto? Dakle, stvar je potpuno jasna, Nikšić, Forto i Konaković su po nalogu ambasada namjerno ili ne predali državu u ruke Dodika i Čovića, zarad vlastitih fotelja i mržnje prema najjačoj bošnjačkoj stranci SDA i njenom lideru Bakiru Izetbegoviću.