Prva spominjana mosta na Limu datiraju kada i spominjanje Prijepolje, jer se s njegove lijeve obale morao preći most pa doći u Prijepolje. Još se u dubrovačkim ugovorima može pronaći pod datumom od 18. oktobra 1413. godine da “ako ne bude mogao preći Lim” istovari robu u Prijepolju, što znači da je Lim znao često da nosi mostove.

Most na Limu u Šarampovu pominje se i 1485. godine u opširnom popisu hercegovačkog sandžaka za vilajet Prijepolje, u kojem se kaže da je “zajednica od 11 hrišćana bila zadužena za održavanje mosta na Limu, koji je podigao sultan Mehmed Fatih”. U opisu Katarina Zena iz 1550. godine govori se o drvenom mostu na Limu, a već 1580. godine Pavle Kontarini prenoći u Prijepolju i kaže da “most bješe skrhan i moradoše se barkom prevesti”.

Most u Šarampovu spominje i osmanski putopisac Evlija Čelebija u svom putopisu iz 1664. godine, nazivajući ga Fatihovim mostom, navodeći da se “prihodi od kirija”, zadužbina Ibrahim-paše, troše za održavanje ovog mosta. Poslije skoro dva vijeka, tačnije 1853. godine, pojaviće se zapis o drvenom mostu na Limu, koji je podignut te godine a “čuvala ga je turska vojna posada”.

Međutim, ovaj most trajao je samo do 1886. godine, kada je podignut novi most u Prijepolju, a podigla ga je osmanska vojska. Najveća poplava na ovim prostorima bila je 1896. godine. Tada Lim odnese i most, i veliki broj kuća. Kiša je padala četrdeset dana. Velika je to poplava bila. Nosio je Lim iz gornjeg toka cijele kuće. Voda je tada plavila Prijepolje sve do čaršije. Dok se nije izgradio novi most, prijelaz se obavljao skelama, na mjestu gde je sada Rajića kuća.

Ovaj most služio je sve do 1908. godine, kada poče izgradnja novog na istom mjestu samo na drugim (današnjim) kulama. Novi most bio je bez stražara. Ovaj most ostao je do 1915. godine, kada ga je srušila srpska i crnogorska vojska po povlačenju iz Prijepolja, poslije prodora austrijske vojske u Prijepolje. Konačnim oslobođenjem od Austrougarske i uspostavljanjem vlasti Kraljevine SHS u Prijepolju, most koji je porušen i zapaljen 1915. godine obnovile su nove vlasti Kraljevine i lokalna uprava grada oko 1920. godine.

Most je izgrađen u dotadašnjem stilu gradnje, od drvenog materijala, na postojećim kamenim kulama iz 1908. godine i takav ostaje sve do 1943. godine, kada je oštećen u čuvenoj prijepoljskoj bici 4. decembra 1943. godine, a uništen prilikom savezničkog bombardovanja Prijepolja 1944. godine.

Današnji oblik i izgled most je dobio 1948. godine, kada su opet na postojeće kamene kule iz 1908. godine, nešto smanjene visine, ugrađene desetine tona betona i čelika, izgrađena betonska ograda i trotoar za pješake.

Izvor: Sandzacke.rs