Češki umjetnik Alphons Mucha (1860-1939), jedan od najvažnijih predstavnika Art Nouveau stila, je bio jedan od ključnih dizajnera enterijera za Bosanskohercegovački paviljon na Svjetskoj izložbi u Parizu 1900. godine.

Alphons Mucha bio je autor crteža na zidnim dekoracijama u samom objektu kao i crteža koji su upotrebljeni u dizajnu afiša za restoranski meni. 

Veliki friz, koji koji je uradio za unutrašnjost bosankohercegovačkog paviljona, nagoviješta njegovo kasnije životno djelo i seriju velikih formata (od 4x4 do 6x8) pod naslovom „Slavenska epopeja“. Radio ju je u periodu 1910-1928. te se s dva rada ponovo referira na događaje vezane za naše prostore: Odbrana Sigeta od Turaka i Krunidba cara Dušana.

Zanimljivo je to da njegov mural na Svjetskoj izložbi u Parizu nosi ime „Algorija o Bosni“, a Asim Đelilović u svojoj knjizi „Crtež u bosanskohercegovačkom dizajnu“ objašnjava da prvo čitanje friza u Bosanskom paviljonu upućuje na religijski sadržaj, onaj kršćanski. Odnosno, centralni je crtež „Bogorodice“ i riječ je o poklonjenju „Kraljici majci“ koje svakog 15. augusta obavlja rimokatolička crkva.

U drugom sloju čitanja ovog friza Đelilović čita apoteozu životu i smrti. Desnu stranu crteža vidi kao simboličku sliku čina smrti, a lijeva predstavlja rođenje. Specifično slavensko Mucha je oslikao kroz ambijent, prirodu i šumu te narodne svetkovine koje su se obavljale u prirodi još u predkršćansko doba.