Dok se pivarska industrija još oporavlja od potresa pandemije Covid-19, bezalkoholno pivo postalo je jedna od svijetlih točaka u problematičnom sektoru piva.

Iako bezalkoholno pivo ne čini više od 5% globalnih prihoda od piva, potrošnja ove vrste piva rasla je mnogo brže od rasta potrošnje alkoholnog piva u većem dijelu prošlog desetljeća. Rast je, osim pandemijske 2020. godine, uvijek bio u dvocifrenim postocima.

Bezalkoholno pivo sada se vidi kao prilika za pivare, koje kontinuirano proširuju svoj izbor niskoalkoholnih i bezalkoholnih piva kao odgovor na sve veću potražnju kupaca.

“Potrošači sve više traže zdravu hidrataciju i ukusno osvježenje za odrasle s nižim ili bezalkoholnim udjelom u kojem mogu uživati u svakoj prilici”, napisala je druga najveća svjetska pivarska grupacija “Heineken” u svom najnovijem godišnjem izvještaju. “Kako se ovaj globalni potrošački trend nastavlja, vidimo sjajnu budućnost za niskokalorično i bezalkoholno pivo”, zaključuje se u izvješću.

Kao što pokazuje grafikon temeljen na podacima iz Statista Consumer Market Outlooka, segment bezalkoholnog piva spreman je za snažan rast u godinama koje dolaze.

Nakon malog zastoja u 2020. godini zbog karantina povezanih s Covidom i promjena načina života, industrija se vratila na pravi put i očekuje se snažan dvocifreni rast ove i sljedećih godina. Do 2025. godine Statista očekuje da će se globalna prodaja bezalkoholnog piva približiti 50 milijardi dolara, skoro dvostruko više od brojeva iz predpandemijske 2019. godine.

(Izvor: Statista)