Pratimo li modu i modne revije ili ne, i nije toliko bitno, ali je itekako važno da smo u toku onoga što se pokušava kroz modu nametnuti. I ranije smo u časopisu Stav pisali o tome da LGBTI populacija ima jedan od najjačih lobija na svijetu, te da, uprkos velikoj galami o ugroženosti na kojoj temelje svoje javne nastupe, ustvari imaju veliku i podršku i zaštitu.

DJECA BEZ “ON” ILI “ONA”

Jedna od agendi za koje se “bori” LGBTI populacija jeste pravo na bespolnost. U pojedinim državama već je dozvoljeno da se nakon samog rođenja djeteta ne upisuje da li je dijete muško ili žensko, već se ostavlja djetetu da samo “odluči” šta je kada poraste. Također, među pojedinim svjetski poznatim pjevačima, glumcima i raznim influencerima sve je popularnije bespolno odgajanje djeteta. Pa tako roditelji muške bebe oblače kao curice ili obratno, ta djeca nisu “on” ili “ona” već nešto treće.

Na djecu se svjesno vrši pritisak i kroz igračke gdje se kroz razne kataloge, reklame i ostalo nameće da se muška djeca više trebaju igrati s lutkicama, a ženska djeca s autićima. Svakako da nema ništa sporno da se djevojčice igraju i s autićima, ali to ne bi trebalo biti dio ideološki motiviranih nametanja. I u crtanim filmovima se insistira na LGBTI promociji, što je posebna tema o kojoj smo također opširno pisali.

Još jedan način na koji se promovira bespolnost jeste moda, odnosno modni trendovi. Prije dvije godine svjetski poznata marka “Gucci” na modnoj reviji predstavila je haljinu za muškarce čija je cijena bila hiljadu i devetsto eura. Reklamni vizuali izgledaju kao kostimografija iz serija B produkcije namijenjene očajnim kućanicama. Da nije tragično, moglo je ličiti i na neku parodiju ili socijalni eksperiment u kojem se ironiziraju rodne uloge u društvu. No, glumac i pjevač Harry Styles prošlih godina, među ostalim i na “Met Gali” u “Gucci” kreaciji, pojavljuje se u ženskoj odjeći, što se slavi kao revolucionarni iskorak koji nadilazi modne trendove. Glumac i pjevač, homoseksualac Billy Porter, koji je oženjen (ili udat) za Adama Smitha, već se duže vrijeme na crvenim ćilimima pojavljuje u raskošnim ženskim haljinama na štiklama. Žena Amazonka ili “Wonder Women” više nije dio trenda kojim bi se razbijali stereotipi, sada je na sceni muškarac Amazonka. Upravo je na modnim revijama sve više muškaraca u haljinama i suknjama, te žena u muškim odijelima s kravatama. A ima i onih za koje se ne zna ni šta predstavljaju, i spolno i modno su nedefinirani. Sasvim lahko na ženskim modnim revijama kreacije predstavljaju muški modeli, a na muškim revijama ženski modeli. Naopako postaje dio mainstreama i više nije na razini ekscesa i tabua koji se navodno ruši.

LGBTI KROZ MODU

Neki će reći da se radi o umjetničkom eksperimentu, kreaciji koja ne poznaje granice i slično. Ipak, to su samo izgovori da se prekrije pozadina u kojoj LGBTI populacija ciljano i sistemski nameće svoje ideološke agende. Korak u toj navodnoj evoluciji nove normalnosti i nove prirodnosti jesu oni treći koji još uvijek ne znaju šta su ili će se tek odlučiti. Posebno zabrinjava što LGBTI populacija uporno u svoju kampanju pokušava uvući djecu pa se traži da djeca od malih nogu primaju edukaciju o LGBTI stanjima, a zatim im se ostavlja prostor da već sa svojih pet ili šest godina kažu da nisu dječak već djevojčica, i obrnuto. Poznati američki rječnik Merriam-Webster prije dvije godine kao riječ godine izabrao je riječ theyoni, što pokazuje koliko se detaljno radi na kampanji bespolnosti, odnosno na koji se sve način podržava LGBTI populacija.

Već se nekoliko godina u svijetu predstavlja način odgoja djece nazvan theybies, kao neka nova odgojna tehnika u kojoj djeca odlučuju kojeg su spola, a do tada roditelji ih nazivaju ono, umjesto ona ili on, a u modi jedan od najpopularnijih modnih stilova danas je onaj koji je nazvan kao tomboy, a predstavlja modu za djevojke, žene koje više vole mušku odjeću.  Sve je više djevojaka koje se šišaju kao dječaci, oblače se kao oni, žene nose odijela i muške košulje i na kraju sve manje liče uopšte na žene. Naziv Tomboy ustvari nije ništa novo. Naime, već 2011. godine snimljen je film istoga naziva u kojem se govori, ni manje ni više, o djevojčici koja ima samo jedanaest godina i osjeća se kao dječak. Predstavlja se muškim imenom, oblači se i igra se kao dječaci, ima “djevojku”, a duboko pati kada je majka natjera da obuče haljinu.

Poznate engleske marke kao što su “Selfridges” i “John Lewis” u svojim prodajnim centrima formirali su bespolne dijelove gdje se nudi odjeća za “sve”. Jedan od najvećih finskih lanaca odjeće počeo je prodavati bespolnu odjeću u dijelu radnje koju je nazvao “One way” (jedan put). U svojim prodavnicama “Disney” je s odjeće uklonio etikete za dječake i djevojčice, prodavnice nemaju više ni natpise koji ukazuju na rejone za dječake i djevojčice već su postavljeni znakovi za vrste igračaka kao što su lutke, automobili, kostimi i slično. Proizvođač lutki “Barbie” “Mattel” 2019. godine predstavio je seriju Creatable World, gdje su ustvari predstavljene lutke s neutralnim spolom i koje djeca mogu oblačiti i kao muško i kao žensko.

Sve ovo pokazuje koliko jak lobi ima LGBTI populacija i na kojem se nivou sve pruža podrška. Međutim, ono što je najbitnije i najopasnije jeste koliko i na koje sve načine LGBTI koristi djecu i pokušava doprijeti do njih kako bi ih natjerali da, naprimjer, prihvataju “trudne muškarce” kao normalne pojave. Za sve njih apsolutno je normalno da se djeca iskorištavaju u promociji LGBTI “prava”, kao i to da djeca od pet godina mijenjaju svoj prirodni spol.

Da, sve je postalo naopako, a postaje sve bitnije koliko smo i koliko ćemo i u budućnosti biti svjesni svih ovih opasnosti koje prate našu djecu i na koji ćemo način ih zaštititi.