Sandžački paradoksi: Kad političar šalje demantije u ime Islamske zajednice

Koliko su se čelnici ove stranke pogubili, a prije svega Muamer Zukorlić, po čijem je nalogu i pisan ovaj demanti, najbolje govori činjenica da demanti za tekst o Islamskoj zajednici šalje politički funkcioner Jahja Fehratović. Sama ta činjenica zapravo govori koliko je istinit tekst Stava u kojem se, između ostalog, navodi da je u Sandžaku zapravo jedna stranka okupirala najstariju vjersku instituciju sandžačkih muslimana i da je koristi u najprizemnije političke svrhe.

U našu redakciju stigao je demanti od Zukorlićeve Stranke pravde i pomirenja, koji je potpisao Jahja Fehratović, a povodom našeg teksta Sandžački muftija, puta dva, koji je objavljen u broju časopisa od 14. februara 2019. godine.

Pošto je ovaj tekst prethodno objavljen na nekoliko portala koje kontrolira ova sandžačka politička grupacija pod nazivom Čiji je stav Stava o Islamskoj zajednici u Sandžaku, nalazimo da je nepotrebno ponovno objavljivanje već objavljenog i javno dostupnog teksta.

Koliko su se čelnici ove stranke pogubili, a prije svega Muamer Zukorlić, po čijem je nalogu i pisan ovaj demanti, najbolje govori činjenica da demanti za tekst o Islamskoj zajednici šalje politički funkcioner Jahja Fehratović. Sama ta činjenica zapravo govori koliko je istinit tekst Stava u kojem se, između ostalog, navodi da je u Sandžaku zapravo jedna stranka okupirala najstariju vjersku instituciju sandžačkih muslimana i da je koristi u najprizemnije političke svrhe.

Jer, kako da politička stranka demantira nešto vezano za Islamsku zajednicu osim ako ne smatra da je IZ jednako SPP? Da se Zukorlić malo presabrao i posložio, mogao je nazvati ef. Dudića, formalnog muftiju IZ u Srbiji, i izdiktirati mu ovaj demanti. Ne bi to bilo prvi put, a barem formalno, taj demanti imao bi neke logike, a s aspekta instance s koje se reagira i veću težinu.

Ovako, samo se još jednom pokazalo da Zukorlić zapravo počesto zaboravi da je sada političar, a ne muftija, pa i u javnosti u ime stranke iznosi stavove vjerske zajednice koju je navodno napustio, a zapravo njom upravlja kao njena siva eminencija.

Prema tome, možemo zaključiti i to da Zukorliću nije u interesu toliko proklamirano jedinstvo Islamske zajednice (u koje se kune), jer bi se njom uvećao ulog odgovornosti i transparentnosti u radu te se više ne bi moglo kao do sada neprihvatljivo miješati (zloupotrebljavati) vjersku i nacionalnu poziciju.

 

PROČITAJTE I...

Careva džamija, kao ni druge carske džamije, nije imala vakufske imovine. Službenici su finansirani iz carske hazne. Uprkos toj činjenici, kako piše Hasan Eminović, stari su je Stočani stalno ukrašavali i o njoj se brinuli putem svojih vakufa. Poklanjali su svoju imovinu kao trajno dobro, a sav prihod bio je podređen njenom funkcioniranju

Bošnjački prosvjetni kadar uključio se u izradu planova i programa iz četiri predmeta nacionalne grupe. Neki autori uradili su i dio udžbenika iz predmeta koji se koriste u obrazovanju na bosanskom jeziku. Manji dio udžbenika koji se koriste u osnovnim školama na Kosovu za nastavu na bosanskom jeziku je iz Bosne. Nažalost, problem danas predstavlja činjenica da u srednjim i višim školama nema udžbenika. Bio je samo jedan uvoz udžbenika iz Bosne za srednje škole u školskoj 2015/2016. godini. I još jedan, veoma važan problem jeste odliv i osipanje broja učenika, uglavnom zbog odlaska s roditeljima u zapadnoevropske zemlje

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!