fbpx

Milioni za “Visit Rwanda”

Osim majica za zagrijavanje, poruka “Visit Rwanda” nekoliko se puta prikazuje tokom utakmica na reklamnim monitorima, a bit će postavljena i na rukavu dresa koji ženski tim koristi za vrijeme svojih utakmica. Osim toga, nekoliko igrača prvog tima PSG-a otputovat će u Ruandu na neki događaj.

Naziv Ruanda sija na leđima Neymara i Mbappéa. Igrači PSG-a ime sponzora nose na leđima majica za zagrijavanje. “Posjetite Ruandu” (“Visit Rwanda”) već se godinu dana pojavljuje na lijevom rukavu dresova londonskog Arsenala.

Nakon što je u maju 2018. zaključila sporazum s londonskim klubom za koji će im u tri godine platiti oko 35 miliona eura, mala zemlja u srcu Afrike potpisala je sličan sporazum s timom iz Pariza. S računa svog Vijeća za razvoj (RDB) Ruanda će platiti PSG-u između osam i deset miliona eura za trogodišnji ugovor.

Osim majica za zagrijavanje, poruka “Visit Rwanda” nekoliko se puta prikazuje tokom utakmica na reklamnim monitorima, a bit će postavljena i na rukavu dresa koji ženski tim koristi za vrijeme svojih utakmica. Osim toga, nekoliko igrača prvog tima PSG-a otputovat će u Ruandu na neki događaj.

Ugovor s PSG-om dočekan je u Francuskoj mnogo mirnije nego onaj s Arsenalom u Engleskoj. Nekoliko britanskih parlamentaraca kritiziralo je posao tvrdeći da je to zemlja u koju su slali pomoć i gdje 17% proračuna još uvijek ovisi o vanjskim dotacijama.

S 12,5 miliona stanovnika, Ruanda se nalazi na 158. mjestu od 188 zemalja u UN-ovom indeksu ljudskog razvoja, iako održava godišnji rast od 5% i znatno se poboljšala u pogledu sigurnosti, smrtnosti novorođenčadi i školovanja. “Turizam je naš izvor deviza broj 1. Što više Ruanda zarađuje od turizma, to više možemo uložiti u svoje ljude”, odgovorila im je generalna direktorica RDB-a Clare Akamanzi.

“U posljednjih 25 godina Ruanda je prešla put od nacije poznate po tragediji do živopisnog mjesta s kreativnošću i inovacijama”, dodala je Akamanzi.

S Arsenalom i PSG-om ona to čini kroz nogomet, onako kako to radi i Katar, čiji su državljani vlasnici pariškog kluba. Katar je prije nekoliko godina odabrao sportsku diplomaciju, u kojoj imena nogometaša Neymara i Mbappéa i posebno organizacija Svjetskog prvenstva 2022. godine čine vrhunac katarskog “soft powera”.

Plodovi ulaganja u nogometnu industriju i njezin globalni utjecaj potaknuli su i Saudijsku Arabiju, koja je uz Reli Dakar platila i 120 miliona eura za organiziranje tri izdanja španskog nogometnog Superkupa.

Aktualna kampanja Ruande s Arsenalom odmah je donijela rezultate: anketa provedena prije sponzoriranja među 20.000 engleskih navijača u 30 zemalja otkrila je da 71% njih Ruandu ne vide kao turističku opciju. Godinu dana kasnije, njih 51% reklo je da ih je kampanja potakla na razmišljanje o odlasku u tu zemlju.

Sporazum s PSG-om također predviđa da će se od sljedeće sezone u Parku prinčeva posluživati samo kahva i čaj iz Ruande.

PROČITAJTE I...

Berlusconi, koji se od pandemije sklonio u Nicu, oduševljen je napretkom kluba. U Milanu, gdje je postao predsjednik jednog od najuspješnijih fudbalskih klubova svijeta, već je volio sugerirati svoje taktike trenerima. I u Monzi se zabavljao dajući savjete i povremeno je odlazio na stadion.

Stadion na kojem su se održavale utakmice s više od 200.000 gledaoca, što mu je nekoliko godina donosilo titulu najvećeg na svijetu, trenutno ima kapacitet od 78.838 navijača, što je rezultat različitih zahvata na njegovom moderniziranju i prilagođavanju zahtjevima FIFA-e za SP.

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!