fbpx

Ljubina Crnaja

Prvi čovjek Federalnih cesta Pravdić je postao 2004. godine, a mandat mu je produžen četiri godine kasnije. Oni koji ga poznaju tvrde kako je uporedo s mandatima raslo i njegovo bogatstvo u nekretninama u BiH i Hrvatskoj, ali i automobilima.

Vijest da dužnosnici HDZ-a nedolaskom na sjednice Vijeća ministara ili državnog Parlamenta blokiraju njihov rad i procese u državi postala je skoro pa uobičajena i više nikoga ne iznenađuje. Vjekoslav Bevanda nije se pojavio na posljednjoj sjednici Vijeća ministara pa se nije raspravljalo o tačkama dnevnog reda koje je predložilo njegovo ministarstvo. Ipak, puno gore od Bevandinog bojkota jesu najave Ljube Pravdića, vječnog kadra HDZ-a u Javnom preduzeću Ceste Federacije BiH.

Nakon što se ova kompanija osramotila projektom rekonstrukcije tunela Vranduk, kada su počeli s radovima bez da su riješili alternativne pravce obilaska gradilišta, pa je promet u Federaciji već sedmicama u kolapsu, sada je iz preduzeća kojim, nažalost, rukovodi Pravdić najavljeno da će početi rekonstrukcija tunela Crnaja, onog između Konjica i Jablanice. I da sve bude još gore, da će trajati do kraja naredne godine. Ako se bude radilo onako kako se radi u Vranduku (a hoće), za Mostar će se iz središta BiH putovati preko Gacka, a za Jablanicu preko Prozora.

Karikiramo, ali ako ne vjerujete kako će radovi izgledati, provezite se putem od Sarajeva do Konjica i uvjerit ćete se kako se stotinjak metara okuke u konjičkom naselju Podorašac obnavlja već šest mjeseci bez vidljivijih rezultata. Prvo je gradilište stajalo ograđeno, a zatvoreno mjesecima, onda je bilo parking za dva kamiona. Pa su onda nakon toga neka dva gariba u fluorescentnim prslucima nešto okopavala, da bi tek posljednjih dana na teren počele izlaziti i teške mašine.

Drugačije i ne može jer je Ljubo Pravdić namjenski postavljena osoba na mjesto direktora Federalnih cesta. On koči umjesto da gradi. Dužnosnik koji iza sebe već ima dugu historiju sramoćenja kada je cestogradnja u pitanju. Pamti se kako je u vrijeme njegovog prvog mandata u milionski vrijedan posao izgradnje Sarajevske obilaznice uvedena slovenačka kompanija SCT, koja je uništila domaću građevinsku operativu, pokupila novac i pobjegla iz zemlje bez da su završili posao. Godinu dana nakon što je Pravdić potpisao ugovor sa Slovencima, slovenačka policija otvorila je istragu o poslovanju SCT-a zbog sumnji u ozbiljne finansijske malverzacije. Nedugo potom, firma je propala, a menadžeru firme koji je vodio posao u BiH u Sarajevu je zapaljen auto.

Prvi čovjek Federalnih cesta Pravdić je postao 2004. godine, a mandat mu je produžen četiri godine kasnije. Oni koji ga poznaju tvrde kako je uporedo s mandatima raslo i njegovo bogatstvo u nekretninama u BiH i Hrvatskoj, ali i automobilima.

Nakon što je na vlast došao SDP, njihov partner Jerko Ivanković Lijanović smijenio je Pravdića i na mjesto direktora imenovao karikaturalnog Filipa Vujevu, Livnjaka koji se proslavio postavljanjem trotoara u svom rodnom selu. Nakon Vujeve, ponovo nas je zapao Pravdić, pa sada sa strahom čekamo početak radova u Crnaji. Kako je do sada radio i kakva je politika stranke koja ga je imenovala, preostaje nam samo da zaigramo kolo u koloni dok čekamo satima.

PROČITAJTE I...

“Na izborima 2016. nisam izabran, jesam izgubio mandat, ali broj glasova koje sam dobio 2016. u odnosu na 2012. govori o tome da građani nisu bili nezadovoljni nego se jednostavno glasalo po tom nacionalnom ključu. Od brojnih sugrađana hrvatske nacionalnosti dobio sam pohvale za svoj rad i želju da to nastavim, međutim, ovdje je još taj nacionalni predznak izražen bez obzira na to koliko kvalitetno radili, bitno je kako se zovete i iz kojeg naroda dolazite”

“Nije iskreno, a još manje korektno, da na lokalnom nivou, gdje stranke HNS-a imaju većinu, ne dozvoljavaju drugima da ostvare ni minimum političkih prava i proporcionalnu zastupljenost zagarantiranu Ustavom i zakonom, dok na višim nivoima, gdje su u manjini, koriste mehanizme blokade kako bi trajno zadržali instrumente blokade i ostvarili zastupljenost veću od proporcionalne. Dok oni u lokalnoj sredini ne naprave iskorak u tom smislu, mislim da nije vrijeme da im se izlazi u susret i na višim nivoima vlasti”, ističe Šoše

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!