fbpx

GDJE PRESTAJE “POSKOK”, TU POČINJE GRAĐANSKI SAVEZ

Poskok je, po istom principu kao i Građanski savez, Konakovićevo pisanje o Kiseljaku stavio u kontekst džume, klanjanja, džamije, hadža, objavljujući uz svoj komentar premijerovu fotografiju s hadža, nazivajući njegov dolazak u Kiseljak vjerskim turizmom. Još se jednom pokazalo da je ekstremizam uvijek jednako isključiv, odvratan i prljav, bio crven ili crn, ili bilo koje druge boje – svejedno je.

Piše: Mahir Sokolija

 

Postoji teorija da su dva ekstremna stajališta jedno drugome mnogo bliži od nekog mišljenje koje se u odnosu na njih nalazi na sredini. Zastupnici ovakve teorije kažu da ekstremi ne stoje na pravoj liniji, već da ih treba promatrati kao dva kraja opasača na kojem se dvije krajnosti u mnogo čemu zapravo podudare i sastave tako što kopča nađe svoju rupu. Ta se teorija ovih dana potvrđuje u pisanjima ekstremista koji su po svojoj prirodi posve suprotni – portala Poskok i Građanskog saveza – o statusu na Facebooku premijera Kantona Sarajevo Elmedina Konakovića u vezi s diskriminacijom kiseljačkih Bošnjaka.

Konaković je nakon klanjanja džuma-namaza u ovom srednjobosanskom gradiću napisao status u kojem je ustvrdio da se “organizovano vrše napadi na Bošnjake u Kiseljaku i organizovano se njihova prava zabranjuju ili umanjuju”, pa onda to i obrazložio: “Na samo pola sata vožnje od glavnog grada, fiskulturnu salu u osnovnoj školi bošnjačka djeca u toku devetogodišnjeg školovanja vide dva ili tri puta, nije im dozvoljeno korištenje sale. U opštinskim strukturama do danas Bošnjaci nisu dobili mjesta koja im pripadaju. Vozač autobusa bošnjačku djecu istjera iz autobusa da se ne miješaju sa drugom djecom. U takvom okruženju naravno da lokalni kabadahija udari pokrivenu ženu.

Škola u koju idu bošnjačka djeca je potpuno neuslovna, ali načelnik ni ne pomišlja da gradi veću i bolju. Ne dozvoljava čak ni da sami grade ljudi čija djeca idu u ovu školu, nijednu dozvolu neće izdati. Ne primjenjuje načelnik ni odluke Visokog predstavnika ni Skupštine SBK da administrativno spoji škole.”

I umjesto da se nakon toga pokuša utvrditi šta se sve zbiva u Kiseljaku, te ponude rješenja za očigledno ozbiljne tamošnje probleme, na Konakovića je sa svih strana odasuta paljba, i slijeva i zdesna, i od Bošnjaka i od Hrvata, a cipelarenju se pridružila gomila koju uopće nije zanimalo kakvu će poslati poruku kiseljačkim Bošnjacima i koliko će im time odmoći u ostvarivanju njihovih prava u vlastitoj zemlji. Ekstremisti su saglasni barem u dvome: Konakoviću treba zabraniti pravo na javno iznošenje mišljenja o svemu što mu oni ne propišu da može komentirati – šta ima neko iz jednog kantona pričati o problemima u drugom kantonu, neka svoje rješava – i treba ga vrijeđati po vjerskoj osnovi, odnosno ismijavati njegova vjerska uvjerenja.

U saopćenju kraćem od jedne novinske kartice, Građanskom savezu uspjelo je da čak 13 puta premijera Konakovića cinično imenuje hadžijom, zapravo “hadži Dinom”, usput napominjući kako ih ne zanimaju ničija vjerska uvjerenja ni ko gdje klanja džumu. Nazivajući ga lažovom, demagogom, najgorim premijerom u “istoriji Kantona Sarajevo”, osobom koja upropaštava, koja ostavlja pustoš kuda god prođe, koja naziva škole po narodnim izdajnicima i ustaškim sluganima, a sve povodom Konakovićevog pisanja o diskriminaciji Bošnjaka u Kiseljaku, Građanski savez postavio se u ulogu onih tvojih koji ti tokom akcije pucaju u leđa.

Poskok je, po istom principu kao i Građanski savez, Konakovićevo pisanje o Kiseljaku stavio u kontekst džume, klanjanja, džamije, hadža, objavljujući uz svoj komentar premijerovu fotografiju s hadža, nazivajući njegov dolazak u Kiseljak vjerskim turizmom. Još se jednom pokazalo da je ekstremizam uvijek jednako isključiv, odvratan i prljav, bio crven ili crn, ili bilo koje druge boje – svejedno je.

PROČITAJTE I...

“Na izborima 2016. nisam izabran, jesam izgubio mandat, ali broj glasova koje sam dobio 2016. u odnosu na 2012. govori o tome da građani nisu bili nezadovoljni nego se jednostavno glasalo po tom nacionalnom ključu. Od brojnih sugrađana hrvatske nacionalnosti dobio sam pohvale za svoj rad i želju da to nastavim, međutim, ovdje je još taj nacionalni predznak izražen bez obzira na to koliko kvalitetno radili, bitno je kako se zovete i iz kojeg naroda dolazite”

“Nije iskreno, a još manje korektno, da na lokalnom nivou, gdje stranke HNS-a imaju većinu, ne dozvoljavaju drugima da ostvare ni minimum političkih prava i proporcionalnu zastupljenost zagarantiranu Ustavom i zakonom, dok na višim nivoima, gdje su u manjini, koriste mehanizme blokade kako bi trajno zadržali instrumente blokade i ostvarili zastupljenost veću od proporcionalne. Dok oni u lokalnoj sredini ne naprave iskorak u tom smislu, mislim da nije vrijeme da im se izlazi u susret i na višim nivoima vlasti”, ističe Šoše

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!