Prema analizi kompanije za istraživanje tržišta SNE Research, baterije za električna vozila ukupnog kapaciteta 203,4 GWh instalirane su širom svijeta u prvoj polovini 2022. godine. Vodeći dobavljač bio je kineski CATL sa 70,9 GWh ili tržišnim udjelom od 34,8 posto.
Razlika u odnosu na drugo mjesto je znatna: južnokorejski LG Energy Solution slijedi CATL sa udjelom od 14,4 posto, ispred kineskog BYD-a na trećem mjestu s udjelom od 11,8 posto. To također znači da tačno 61 posto svih baterija za električne automobile dolazi od ova tri proizvođača, piše electrive.com.
Svi ostali proizvođači baterija imaju samo jednocifreni udio na tržištu. Japanski Panasonic, sa svojim glavnim kupcem Teslom, rangiran je na četvrtom mjestu od strane SNE Researcha s tržišnim udjelom od 9,6 posto. Nakon toga slijedi južnokorejske SK On s udjelom od 6,5 posto, južnokorejski Samsung SDI dolazi sa 4,9 posto, kineski CALB sa 4,1 posto. Slijedi VW partner kineski Gotion High-Tech sa 2,9 posto, ispred vijetnamskom Sunwoda (1,5 posto) i kineskog SVOLT Energy (1,3 posto), a svi ostali proizvođači imaju 8,2 posto.
Ukupno gledano, u Kini i Južnoj Koreji proizvodi se više od 80 posto svih svjetskih baterija za električna vozila: više od polovine u Kini, skoro trećina u Južnoj Koreji. Ambiciozni planovi država Evropske unije da već u sljedećem desetljeću prestane proizvodnja vozila koja za pogon koriste naftne derivate svijet dovodi u potpunu ovisnost od azijskog tržiša, odnosno od ekonomske, političke i vojne stabilnosti u tom dijelu svijeta.