Turski ulični muzičar Bilal Göregen nije mogao ni sanjati da će svirajući tarabuku na klupi u parku postati jedan od najvećih hitova 2020. godine. Za one koji nisu upoznati s ovim umjetnikom ili hitom koji je uslijedio nakon toga, slabovidni Bilal izveo je obradu pjesme Ievan polkka (popularna finska pjesma iz 1930-ih). Videozapis njegove izvedbe korisnik je krajem 2018. godine postavio na YouTube, za ostalo su zaslužni internet i socijalne mreže.
Međutim, Bilalov videozapis zadobio je ogromnu popularnost od 18. oktobra 2020. godine kada je korisnik Twittera pod imenom Gengar uradio animirani “CatJAM”, ili “Vibing Cat”, mačku koja klati glavom u ritmu njegove izvedbe. Ovaj videozapis stigao je na YouTube 1. novembra i do ovog trenutka ima preko 28 miliona pregleda i 1.6 miliona lajkova. Što bi rekli modernim žargonom, postao je viralan.
Otada, Bilalov YouTube profil naprosto je privukao pažnju ljudi iz cijeloga svijeta koji s oduševljenjem slušaju i gledaju njegove ulične performanse, što se može vidjeti iz hiljada komentara koje mu svakodnevno ostavljaju ispod njegovih videozapisa. “Jesam li ja jedini koji ovaj video gledam svaki dan? Ne razumijem niti jednu riječ, ali jednostavno sam se ZALJUBIO U OVU MUZIKU”; “Ne da je uradio samo cover ove pjesme, već je i remiksirao! Kakav nevjerovatan talenat”; “Ova maca će mahati glavom do Kijametskog Dana”; “Ovaj video će se naći u Arhivi dobrog interneta, vidimo se za 500 godina”; “Ljudi, pogledajte njegove ruke – to je remek-djelo”, samo su neki od preko 90 hiljada komentara.
Odnedavno, ovaj umjetnik je pripremio nešto i za indijsku publiku. Bilal Göregen je 24. novembra izveo obradu pjesme Kaliyon Ka Chaman Harryja Ananda, remiksa super hita iz 1981. godine iz filma Jyoti u kojoj glumi Aruna Irani, indijska diva. Indijski cover postigao je preko 3.2 miliona pregleda od trenutka kada je otpremljen i prikupio je 380 000 lajkova. Govoreći o svom enormnom muzičkom talentu, Göregen je u jednom intervjuu za Anadolu Agency (AA) rekao: “Ne mogu baš biti skroman kada govorim o svojoj muzici. U Turskoj svi sviraju tarabuk, pjevaju pjesmu i muziciraju. Ali ja sam jedini u Turskoj koji sviram udaraljke, a istovremeno proizvodim razne ritmove s usnama i imitiram brojne instrumente kroz ove zvukove.”