Sarajevo City Card vrlo brzo će biti dostupna u "slobodnoj prodaji putem web shopa, a korisnicima će osigurati slobodan ulaz u sarajevske atrakcije - muzeje i galerije", a uključen je i javni prijevoz i vožnja žičarom, a vlasnici će ostvariti popuste pri korištenju usluga hotelskog smještaja, na turističkim turama i prilikom kupovine.

Međutim, Turistička zajednica Kantona Sarajevo ukrala je ideju, samo malo promijenivši ime, od privatne firme koja već dvije godine turistima koji dolaze u Sarajevo nudi Sarajevo Card, karticu s kojom ostvaruju popuste u hotelima, koriste javni prijevoz, dobiju internet i imaju slobodan ulaz u Zemaljski muzej.

Dakle, ponuda je vrlo slična, Sarajevo Card je malo jeftinija, Sarajevo City Card nudi više besplatnih atrakcija... Ali ono što izaziva pažnju jeste da Turistička zajednica bukvalno otima posao privatnoj kompaniji kopirajući ideju, ali i koristi svoj položaj kako bi svoju karticu nametnula kupcima, odnosno turistima.

Istina, dobro je da se razvija turistička ponuda, ali zar Sarajevo nije premalo za dva identična turistička proizvoda. Turistička zajednica umjesto da podrži i pomogne djelatnike u turizmu da razvijaju i poboljšavaju turističke proizvode i usluge, oni od tih djelatnika otimaju poslove.