Kanadska kompanija Candy Funhouse, online trgovac slatkišima od čokolade do gumenih bombona, zapošljava za 78.000 dolara godišnje (100.000 kanadskih dolara) glavnog direktora, a posao se radi od kuće.

Dužnosti uključuju vođenje sastanka odbora za slatkiše, ispitivanje ukusa i ˝sve što je zabavno.˝

˝Nekoliko hiljada kandidata već se prijavilo za poziciju, koja je u julu objavljena na LInkedIn-u˝, rekao je izvršni direktor Jamal Hejazi i napomenuo da je iznenađen brojem prijava sa temom "zlatne karte" i elaboriranim videosnimcima čitavih porodica koje nude da podijele obaveze za degustaciju i plaću.

Candy Funhouse, piše CNN, sa sjedištem izvan Toronta, vode četvero braće i sestara od 20 i 30 godina koji su odrasli u tom području i čiji su roditelji posjedovali prodavnice krofni i lokalni restoran.

"Moj brat Mo, sladokusac, osnovao ju je 2018. godine, a moja majka je bila zaposlenik broj 2", rekao je Hejazi i dodao da su se on, mlađa sestra i brat kasnije pridružili firmi.

Porodica se nadala da će svoju kompaniju učiniti drugačijom od drugih vrlo uspješnih online konkurenata kao što su Mars, Hershey i Amazon sa „čudnom“ kombinacijom proizvoda, bez minimalnih narudžbi („prodaćemo jedno lizalo“) i veliku prisutnost na društvenim mrežama.

˝Prodaja u 2021. godini, značajno je pojačana pandemijom, a bila je nešto manja od 15 miliona dolara. Ne šalim se˝, rekao je Hejazi.

Porodica zadržava 90 posto vlasničkog udjela.

Kompanija je saopštila da je pozicija glavnog direktora za slatkiše otvorena za kandidate od pet godina, iako će verovatno biti potrebna dozvola roditelja. Mnogi roditelji snimili su svoje dijete kako ispunjava aplikaciju i video objavili na internetu.

Kompanija ima 340.000 pratilaca na Instagramu i tri miliona na Tik-Toku.

Upravo sada, kompanija se priprema za Noć vještica, kada su ostvarili svoj najveći prodajni period u prošloj godini, a već imaju spremno 40 posto slatkiša.

Prošle sedmice, gigant slatkiša Hersheys izvijestio je da će ove godine imati poteškoća da ispuni potražnju vezanu za Noć vještica.

Hejazi je također primijetio da su izveštaji na društvenim mrežama, u kojima se tvrdi da će glavni službenik za slatkiše morati da pojede 3.500 komada slatkiša mjesečno nisu tačni.

"To bi bilo 117 dnevno", rekao je Hejazi. "To je previše."