Fudbal je igra koja nadilazi teren, to je više od jednostavne utakmice ili takmičenja. Igra se i izvan terena. Postoje timovi koji su više od pukog skupa igrača koji igraju fudbal.Njemački St. Pauli je u tom smislu zasigurno jedna od najosebujnijih ekipa u cijeloj Evropi.
St. Pauli je malo utočište za sve one koji se protive modernom fudbalu i njegovoj strasti za novcem. Dakle, sa oko 20 miliona navijača diljem svijeta, ovaj klub je jedan od standarda progresivizma. U svojim statutima, primjerice, sebe definiraju kao antifašiste, antirasiste ili antiseksiste, što su činjenice koje privlače mnoštvo.
Osnovan 15. maja 1910. u Hamburgu pod imenom FC Sankt Pauli od strane dva lučka radnika, klub je postavio smeđu boju na zastavu, jasnu referencu na odjeću dokera. Osim toga, zahvaljujući gusarima Sjevernog mora, odlučeno je da će lobanja biti simbol kluba.
Tokom više od 60 godina ekipa nije osjetila slast njemačke prve lige. Tek 1977. godine su uspjeli ući u prvu ligu iako samo na godinu dana. Čak i unatoč činjenici da nemaju osvojene titule, oni su jedna od referenci njemačkog fudbala.
Među prekretnicama u historiji kluba, ističe se fakat da klub vodi deklarirani homoseksualni predsjednik. Među ostalim akcijama stiče se sponzorstvo FC Lampeduse tokom migracijskog vala koji je zahvatio to područje. Čak i jedna od zastava prisutnih na stadionu podsjeća na moto "Dobrodošle izbjeglice". Često se oglašavaju protiv ekstremne desnice ili rasizma.
Kao i u većini slučajeva u Njemačkoj, mnoga su mjesta bila nazvana imenima vezanim uz Adolfa Hitlera ili njegovu stranku. Stadion St. Paulija, sada Millerntor-Stadion, zvao se Wilhelm Koch do 1998. godine. Ovo ime nosio je u čast predsjednika kluba između 1931. i 1969., iako je 1998. otkriveno da je bio član nacističke stranke.
Tako su se pokušali riješiti prošlosti i krenuti u protjerivanje ekstremne desnice sa stadiona. Njihovi navijači, pankeri, komunisti ili anarhisti tri su najznačajnije navijačke grupacije. Treba napomenuti da poznata lobanja, logo St. Paulija, generira više od milion eura zarade zahvaljujući snažnom imidžu kluba u svijetu.