Dvije velike kompanije za sportsku odjeću, Nike i Adidas, drže 37% tehničkih sponzorskih ugovora između pet glavnih evropskih fudbalskih liga. Tako je sjevernoamerička firma u tek završenoj sezoni imala 19 timova, a njemačka 18. Unatoč buri na tržištu na kojem igraju i brendovi kao što su Puma i Kappa, dva velikana i dalje dominiraju velikim dijelom tržišta.

Ukupno je samo 15 brendova rašireno na stotinu klubova pet velikih evropskih liga, a spomenuta četiri su jedina koja su prisutna u svim prvim ligama. Macron nije imao nijedan klub 2021.-2022. u Premier ligi, a Joma nije uspjela ući u Ligue-1. Osim toga, samo pet brendova ima više deset ugovora, a sedam je imalo potpisan samo jedan ugovor ove sezone: Hummel, Zeus, Acerbis, Emporio Armani, Patrick, Under Armour i Uhlsport.

S druge strane, tri druga brenda, Jako, Le Coq Sportif i Castore, pojavljuju se s dva ugovora, što znači da više od polovine firmi ima najviše dva ugovora kao tehnički sponzori. S povećanjem 'naknada' koje traže klubovi i gubitkom privlačnosti među navijačima, isplativost investicije postaje sve kompliciranija. Bruto marža kreće se između 0,5 eura za svaki euro prodaje, sve dok se kontrolira cijeli lanac opskrbe.

U Italiji je postojalo deset brendova za dvadeset klubova, od kojih je pet iz te zemlje. Acerbis, Zeus i Emporio Armani oblače po jedan tim. Kappa i Macron su Serie A učinili jedinom ligom u kojoj Nike i Adidas ne dominiraju tržištem. Riječ je ujedno i o jedinim talijanskim tvrtkama koje su se odlučile za internacionalizaciju i prisutne su u ostalim takmičenjima u raznim sportovima. U Francuskoj Decathlon daje službenu loptu lige ali i ime stadionu Lillea.

Bundesliga je jedinstven slučaj u evropskom fudbalu, budući da je Njemačka rodno mjesto Adidasa i Pume, ali ima i druge domaće brendove kao što su Uhlsport i Jako. Posebnost je što samo Puma ima tri ugovora, a Nike je njemačko tržište kolonizirao sa šest ugovora ušavši u kuću svoja dva glavna konkurenta. Naravno, Adidas i Puma imaju glavne franšize: FC Bayern i Borussia Dortmund, ali Amerikanci rade dresove Eintrachtu iz Frankfurta, osvajaču UEFA Europa lige ove godine.

U Premier ligi i La Ligi, u dvije najjače lige na kontinentu, sponzorstvo je mnogo šire raspoređeno. Nike i Adidas imaju četiri kluba po ligi, među kojima su najcjenjeniji: Barcelona, Atletico, Chelsea, Liverpool i Tottenham (Nike), te Real Madrid i Arsenal (Adidas), između ostalih.

U Španiji Joma ima ugovore sa tri kluba, dok Kelme, koji je već u rukama kineskog kapitala, zadržava samo RCD Espanyol. Isto se događa i u Engleskoj, gdje su Umbro i novopridošlica Castore morali napraviti značajne izdatke kako bi se takmičili sa divovima. U predstojećoj sezoni desit će se brojne promjene. Castore oblači Almeríju i Sevillu dok Adidas nastavlja s osvajanjem tržišnog udjela otimajući Granadu od Nikea i Real Betis od Kappe.