Air Serbia, koja je najvećim dijelom u državnom vlasništvu, udvostručila je broj direktnih letova iz Moskve za Beograd na 15 sedmično kako bi zadovoljila naglo rastuću potražnju nakon što je Evropska unija zabranila ruskim avionima i aviokompanijama da uđu u njen zračni prostor nakon invazije Vladimira Putina na Ukrajinu. Rusija je odgovorila zatvaranjem svog zračnog prostora za avione Evropske unije i Velike Britanije.

Srbija, kao što znamo, nije članica Evropske unije i odbila je uvesti sankcije Rusiji, ali njeni avioni mogu slobodno prelaziti zračni prostor Evropske unije. Ovo je balkansku zemlju učinilo "jedinim evropskim zračnim koridorom koji je ostao otvoren za Rusiju", navodi kompanija za analitiku putovanja ForwardKeys.

Kapacitet sjedišta između Rusije i Srbije povećan je za 50% u prvoj sedmici marta u poređenju sa sedmicom prije nego što su ruski tenkovi ušli u Ukrajinu, saopćio je ForwardKeys. Prema navodima kompanije, kapacitet će biti dodatno povećan u narednim sedmicama.

“Ono što je najvažnije jeste brzina kojom je Srbija postala kapija za putovanje između Rusije i Evrope“, rekao je Olivije Ponti, potpredsjednik ForwardKeysa.

Rusi koji stižu u Srbiju putuju dalje u Evropu, a prve destinacije su Kipar, Francuska, Švicarska i Italija. Rusi putuju i u Veliku Britaniju, Sloveniju, Austriju, Njemačku i Španiju.

U vrijeme pisanja ovog teksta preostalo je samo jedno sjedište u poslovnoj klasi na letu koji je u subotu polazio iz Moskve za Beograd, a koštalo je 583 funte, i nije bilo mjesta u ekonomskoj klasi.

(Izvor: The Guardian)