Njemačka je jedna od onih zemalja koja je, između ostalog, poznata po autocestama. Postoji mit da nema ograničenja brzine na njemačkim cestama velikog kapaciteta, ali je li to u potpunosti tačno? Istina je da ste prije 2008. mogli voziti njemačkom mrežom autocesta bez vidljivog ograničenja brzine.

Ali od tada mnoge su regije počele primjenjivati ​​ograničenja brzine na ovim cestama gdje su saobraćajne nesreće, kada se dogode pri velikim brzinama, bile fatalne. Bremen je bio jedan od prvih gradova koji je primijenio ograničenje od 120 kilometara na sat na cestama velikog kapaciteta u svojoj regiji.

Barem trećina njemačkih autocesta ima ograničenja brzine, pa morate obratiti pažnju na znakove kada se vozite po njima. Osim toga, iako to nije obaveza, preporuka da se na njemačkoj mreži autocesta vozi brzinom od 130 kilometara na sat ima težinu.

Ova preporuka, koliko god se činila trivijalnom, važnija je nego što se misli. A to je da bi u slučaju nesreće sud mogao smatrati vožnju iznad tih 130 kilometara na sat otežanom odgovornošću i može tražiti veću odštetu od onoga ko je prouzročio nesreću.

S druge strane, na svim njemačkim cestama postoji ograničenje brzine, ali obrnuto. Drugim riječima, zabranjen je ulazak na autocestu ako ne možete voziti najmanje 60 kilometara na sat jer je opasno i može izazvati nesreću. Posebna se pažanja mora obratiti na sigurnosnu udaljenost između vozila. U Njemačkoj se vrše mjerenja sigurnosnih udaljenosti, a nepridržavanje se sankcionira novčanim kaznama. Sigurnosna udaljenost odnosi se na udaljenost koju bi vozilo prešlo u slučaju da se mora naglo zaustaviti, a zakon u Njemačkoj postavlja tu sigurnosnu udaljenost na pola brzine koju pokazuje kazaljka.

Kazna za kršenje sigurnosne udaljenosti može se kretati od 75 eura, za udaljenost manju od polovine brzine koju pokazuje kazaljka do 320 eura ako je ta udaljenost manja od desetine onoga što pokazuje igla. U slučaju brzina većih od 130 kilometara na sat, kazne za nepoštivanje razmaka mogu se kretati od 100 do 400 eura.