Sylvie Vartan, Johnny Hallyday, France Gall ili Françoise Hardy, između ostalih, dramatično su se šezdesetih godina prošlog stoljeća suprotstavili francuskoj “staroj pjesmi” koju su inkarnirale Edith Piaf ili Juliette Gréco. Pola stoljeća kasnije, generacija repera i hip-hop muzičara daje novo lice francuskoj pjesmi.

Aya Nakamura rođena je u Bamaku u Maliju, ali je odrasla u Francuskoj: ona je francuska pjevačica koju najviše slušaju u svijetu putem “Spotifyja” i drugih sličnih kanala. Njena prva pjesma Karma (2014) u samo nekoliko mjeseci dobila je milion pregleda na YouTubeu. Nakon toga, imala je 13 miliona posjeta s Brisé. Tako je postala poznata i prije no što je objavila svoj prvi album Journal Intime (2017), koji je za nekoliko mjeseci postao poznat.

Godinu dana kasnije, njen drugi album Nakamura postaje najprodavaniji francuski album još od vremena legendarnog Je ne regrette rien Édith Piaf iz 1961. godine. Oko 620 miliona pregleda na YouTubeu praćeno je nizom nagrada i priznanja. Godine 2019. “BET Awards” utvrdili su je kao najbolju međunarodnu umjetnicu. Tokom pandemije je Nakamura učvrstila svoj nacionalni i međunarodni status. Njezina nova pjesma Jolie Nana, objavljena u julu, začas je dosegla 19 miliona slušalaca. Početkom novembra izdala je novi album Aya, s kojim je pomela konkurenciju.


Yseult Onguenet rođena je i odrastao u Quessyju, gradiću sjeverno od Pariza, u vrlo skromnoj afričkoj porodici. Jednostavno poznata kao Yseult, 2013. godine postala je nova zvijezda francuske muzike, kada je lansirala vlastiti stil nazvan “Y-Trap”. Njenih prvih pet singlova nisu postigli višemilionski uspjeh Aye Nakamure, ali je njen album Corps (manje-više autobiografsko djelo) u nekoliko mjeseci prodan u milion i po primjeraka. Yseult voli uzimati stare pjesme autora poput Charlesa Aznavura kako bi ih interpretirala na svoj način.


Mennel Ibtissem (24 godine) odrasla je u Besançonu, u francusko-sirijskoj porodici. Prije dvije godine bila je prva pokrivena muslimanka koja se proslavila pjevajući vlastitu verziju pjesme Aleluja Leonarda Cohena u vrlo popularnoj emisiji "The Voice". Njena pojava na javnoj televiziji pod hidžabom izazvala je različite reakcije. Zabilježeni su veliki pritisci na ovu pjevačicu uslijed ksenofobnih ispada francuskih desničara koji su dovodili u vezu terorističke napade i njenu pojavu u javnom prostoru. No, dvije je godine prošlo od tog nastupa, kada se Mennel razvela od supruga, praktičnog vjernika, i odlučila skinuti hidžab. Ova njezina odluka ponovo je izazvala negativne reakcije, ovaj put od muslimanske javnosti u Francuskoj. "Moja je odluka duboko lična i rekla sam samoj sebi da mi je dosta te slike u kojoj sam ja zastava islama", rekla je i pritom priznala da joj uopće nije bilo jednostavno biti muslimanka u Francuskoj. Zbog različitih reakcija i problematiziranja njenih odabira Mennel je jedno vrijeme razmišljala da ostavi muziku.