Najveća svjetska prehrambena kompanija koja proizvodi sve, od dječjeg mlijeka do kahve, prepoznaje da 60% njezinih proizvoda ne udovoljava kriterijima da budu zdravi. To se priznaje u internom dokumentu kojem je Financial Times imao pristup.

Taj je dokument kružio među višim rukovodiocima multinacionalne kompanije Nestlé.  Svi ti proizvodi predstavljaju polovinu godišnjeg prihoda Nestléa, oko 84 milijarde eura. Nestlé među ostalim ima robne marke poput Nesquika, žitarica (Chocapic, Golden Grahams ili Cheerios), mliječnih proizvoda (Sveltesse ili La Lechera) ili kahve (Bonka, Dolce Gusto ili Nescafé).

Iz kompanije su izjavili da rade na projektu ažuriranja svoje sigurne prehrambene i zdravstvene strategije koja je smanjila šećere i natrij u njihivim proizvodima za između 14% i 15% u posljednjih sedam godina.

Cjelokupna prehrambena industrija usredotočena je na poboljšanje svog portfelja proizvoda kako bi smanjila pretilost. Na primjer, u Evropi postoji Nutriscore, takozvani prehrambeni semafor, čiji je cilj informirati potrošača o hranjivoj vrijednosti hrane označavanjem.

Proizvodi se ocjenjuju na temelju njihovih sastojaka i klasificiraju prema bojama i slovima na temelju njihove hranjive kvalitete. Sistem je već u potpunosti operativan u Francuskoj, Belgiji, Nizozemskoj i Njemačkoj.