Usred rastuće netrpeljivosti i nasilja prema indijskoj kršćanskoj manjini, različiti božićni događaji bili su na meti bijesnih gruoa hinduističkih desničara koji tvrde da kršćani koriste praznike kako bi natjerali hinduse da pređu na njihovu vjeru. U posljednje vrijeme sve je češće uznemiravanje ove vjerske zajednice oko Božića, ali ove godine je zapažen porast brutalnosti.
U posljednjem u nizu žestokih incidenata, kip Isusa Krista koji se nalazi na ulazu u crkvu Svetog Otkupitelja u Ambali u Haryani oskrnavila je skupina ekstremista. U Assamu, Gurugramu i Agri također je bilo pljački tokom blagdana.
Katolički nadbiskup Bangalorea osudio je ovu kampanju mržnje i izjavio da je teško biti kršćanin u državi Karnataki. Ovaj osjećaj dijeli veliki broj indijskih kršćanskih lider diljem nacije.
U međuvremenu, u Agri, regionalni generalni sekretar Rashtriya Bajrang Da Ajju Chauhan optužio je kršćanske misionare da koriste Božić kao priliku za širenje kršćanstva, pribjegavajući dijeljenju darova preko Djeda Mraza kako bi privukli djecu i siromašni prema svojoj vjeri.
U Gurugramu su muškarci koji su tvrdili da su desničarski aktivisti upali u prostorije crkve Pataudi na Badnjak i prekinuli molitve. Jedan video, koji je postao viralan, prikazuje muškarce kako upadaju u crkvu u četvrtak poslijepodne i izgovaraju slogane "Jai Shree Ram" i "Bharat Mata Ki Jai".
Samo ove godine bilo je više od 300 žestokih napada na kršćane u cijeloj zemlji, uz stalno uznemiravanje od strane državnih vlasti pod ovim ili onim izgovorom. Ekstremisti također rutinski prekidaju bogoslužje a za to nisu kažnjeni.
U oktobru ove godine, čelnik krajnje desničarske stranke Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS), Mohan Bhagwat, izrazio je zabrinutost zbog "vjerskih obraćenja" koji iskrivljuju demografiju Indije, posebno u sjeveroistočnim državama zemlje, gdje su kršćani mnogo više brojniji nego na sjeveru ili u središtu zemlje.
Istog mjeseca premijer Modi posjetio je Vatikan i sastao se s papom Franjom, pozvavši ga da otputuje u Indiju. Kasnije, dok se obraćao na političkom skupu u Goi, premijer se prisjetio svog susreta s Papom i pohvalio se da je i sam taj poziv opisao kao "najveći dar" koji je ikada dobio.
Ove izjave nisu poslužile za zaustavljanje rastućih napada na kršćane u Madhya Pradeshu, Chhatisgarhu, Karnataki i Uttarakhandu. Grupe za ljudska prava osudile su incidente u kojima se događaju vandalski akti u crkvama i premlaćivanje pastora. Spaljivanjem literature, napadima na kršćanske škole i napadima na vjernike, skupine ljudi koje podržava policija otežale su vjernicima odlazak u crkve ili proslavu Božića.
Čelnici RSS-a i BJP-a uvjeravaju da se protive preobraćenju siromašnih kroz "zavođenje". PO njima, čak i ako pastor s nekim podijeli šolju čaja ili mu kupi sladoled, vjerojatno i on prevodi ljude u Novoj Indiji premijera Modija.
Gotovo cijelo stoljeće, od 1930-ih, kršćani su bili meta okrutnih napada i optuženi za preobraćenje najsiromašnijih. Iako su misionari u 19. stoljeću preobratili veliki broj siromašnih, kršćanstvo u Indiji staro je 2000 godina.
Hindusi, posebno niže kaste, prihvaćaju kršćanstvo ili islam zbog regresivnog hinduističkog kastinskog sistema (Varna, averna, saverna). Nema prisilnih preobraćenja a nekoliko država je i zabranilo prisilne preobraćaje.
Zgroženi vjersko-ekonomskim ekstremizmom, sve više ljudi, uključujući Daliti (potlačene), prelazi na ovu vjeru, besklasnu zajednicu. Njima nije dopušten ulazak čak ni u hinduističke hramove visokih kasti. Neki su ubijeni na vratima hramova jer su se usudili ući na njih. Prema popisu stanovništva Indije, 24 miliona kršćana čini 2,3% ukupnog stanovništva zemlje, od ukupno milijardu i 28 miliona.