Naime, nedavno je izjavio da će podnijeti ostavku ukoliko rekonstrukcija tramvajske pruge ne bude završena u roku.

Ako je iskreno mislio to je što je rekao trebao je već danas podnijeti ostavku, jer prvi rok koji je postavljen je probijen.

Na dan kada su počeli radovi, u augustu prošle godine, Šteta je rekao: "Prva faza je Ilidža - Nedžarići, a nakon 90 dana produžujemo od Nedžarića do Remize. Rok za završetak radova od Ilidže do Remize je do 1. maja naredne godine. Nakon toga idemo dalje prema Čengić Vili". Ova izjava navedena je na web stranici Vlade KS, 26. 8. 2021. godine.

Dakle, prvi rok je probijen, danas je 1. maj, a radovi na dionici od Ilidže do Remize još nisu ni blizu završetka. Ne mogu ni biti, dvije kineske kompanije koje su dobile posao na tenderu još se takorekuć nisu ni pojavile u Sarajevu, a podizvođač radova domaća firma Bosman na terenu nema više od pedeset radnika.

Doduše, Bosman drži neke rekorde u pogledu probijanja rokova, kao ono kada su radili kružni tok kod Vogošćanske petlje – rok za završetak radova bio je tri mjeseca, a Bosmanu trebalo devet mjeseci da završi posao.