Leo Messi svoj je imidž fudbalera pretvorio u dobro podmazan stroj za zarađivanje novca. Prošle je sedmice objavljeno da je na berzu izveo svoju firmu za nekretnine Edificio Rostower, vrijednu više od 220 miliona eura, a tek krajem godine objavljeni su računi kompanije koja upravlja pravima na lik argentinske legende na osnovu čega je u 2023. godini zaradio 86,2 miliona eura. Njegovo poslovanje uključuje hotele, luksuzne kuće, poslovne prostore i, iznad svega, sponzorstva.

Taj 37-godišnji igrač Inter Miamija svoje poslove grupira u holding Limecu (inicijali punog imena i prezimena Lionela Messija Cuccittinija), s kojom je 2023. (prošle godine s dostupnim računima) fakturirao 109,3 miliona (49,5 posto više) i zaradio 15,1 miliona eura (34,9 posto više). Velik dio tog prihoda, spomenutih 86,2 miliona, odnosi se na Leo Messi Management, firmu koju koristi za posao s pravima na svoje ime.

Messijev najduži reklamni ugovor je onaj s Adidasom, sportskim brendom s kojim je potpisao 2007. godine i koji bi mu mogao donijeti otprilike 25 miliona godišnje, uz dodatak od prodaje njegovog dresa Inter Miamija. Isto tako, u ugovoru iz 2023. s Apple TV-om, ova streaming platforma ponudila mu je dio pretplate za gledanje MLS-a, navodi The Athletic, sportska web stranica The New York Timesa.

Osim toga, on je maneken brendova kao što su Pepsi, Lay's, YPF, Louis Vuitton ili odnedavno brend boca Stanley. Dodatno, početkom prošle godine dobio je sponzorstvo i od piva Michelob Ultra koja je platila čak i reklamni spot s argentinskom zvijezdom na Superbowlu. Isto tako, ima vlastitu web stranicu marke odjeće The Messi Store. Tome treba pridodati i njegovu godišnju plaću koju Forbes procjenjuje na 65 miliona dolara, što ga je 2024. smjestilo na treće mjesto najplaćenijih sportaša svijeta nakon Cristiana Ronalda i španskog golfera Jona Rahma, kojima je zajedničko da su potpisali multimilionske ugovore u Saudijskoj Arabiji.

Leo Messi Management, firma s kojom kontroliše svoja prava na lik i ime, ostvarila je dobit od 11,9 miliona u 2023. godini (54,5 posto više). I u njegovom Limecu holdingu i u Leo Messi Managementu Rodrigo Messi, brat igrača rođenog u Rosariju (Argentina), pojavljuje se kao upravnik u obje kompanije.

Dvadeset sezona kao fudbalskog profesionalca nije samo omogućilo bivšem igraču Barcelone da postane jedan od najboljih igrača u historiji, već i da skupi veliku imovinu u nekretninama. Posljednjih dana prošle godine Argentinac je iznio svoju agenciju za nekretnine Rostower Building na berzu. Glavna imovina Rostower Buildinga šest je hotela koje iznajmljuje Messijevoj tvrtki Explotaciones Rosotel, a kojima upravlja Majestic.

S ovom španskom firmom stvorio je brend MiM (Messi i Majestic), koji ima luksuzne objekte u Andori, Baqueiri, Ibizi, Mallorci, Sitgesu i Sotograndeu. Onaj koji se zove Messijev apartman u njegovom hotelu u Baqueiri tokom skijaške sezone, naprimjer, može koštati 1300 eura po noćenju.

Osim hotela, ima i tzv. Rostower Building, po kojoj je firma dobila ime. Riječ je o šesterokatnoj poslovnoj zgradi od 4.000 kvadratnih metara u Barceloni, koja se nalazi u centralnoj ulici Comte d'Urgell. Isto tako, ima skladište od 2500 kvadratnih metara u katalonskom gradu Sitgesu koje je iznajmio lanac supermarketa i luksuzni restoran u Castelldefelsu. Konačno, ima i nekretnine na Ibizi, Parizu i Londonu. Messi se pojavljuje kao predsjednik upravnog odbora Edificio Rostower, dok je njegova supruga Antonela Roccuzzo potpredsjednica.

Igrač takođe ulaže u druge poslove. Godine 2022. pokrenuo je vlastitu investicijsku kompaniju u sektorima sporta, medija i tehnologije na globalnom nivou. Play Time Sports-Tech Holdco sa sjedištem u San Franciscu (SAD) će od sada biti njegovo glavno sredstvo za ulaganje u startupe. Njegovi poslovni poduhvati uključuju i stvaranje platforme zabavnog sadržaja pod nazivom 525 Rosario zajedno s produkcijskom kućom Smuggler Entertainment koja je proizvela dokumentarnu seriju Messi's World Cup: The Rise of a Legend, o pobjedi argentinske reprezentacije na Svjetskom prvenstvu 2022. u Kataru.