Nakon više od tri decenije poslovanja u Rusiji, McDonald's, simbol američkog načina života i kapitalizma, prodaje svoj posao u ovoj zemlji i čini se da u potpunosti napušta Rusiju.

Ovaj je potez značajan odmak brenda, čiji je rast širom svijeta postao simbol globalizma, pa čak i osnova teorije mira. Kako su se globalističke težnje slomile posljednjih godina usljed pandemije koronavirusa i geopolitičkih tenzija, ruska invazija na Ukrajinu primorala je mnoge kompanije, koje su se nadale normalnom poslovanju, da preduzmu određene korake.

Usljed rastućeg pritiska zaposlenika i potrošača, mnogi brendovi i lanci restorana su djelimično ili u potpunosti  pauzirali svoje poslovanje u Rusiji. No, malo ih je u potpunosti otišlo zbog zabrinutosti za dobrobit zaposlenih i poteškoća u vezi s povratkom nakon odlaska. Iz McDonald's-a su u martu saopćili da će privremeno zatvoriti svoje poslovanje tamo, a isto su uradili i neki drugi lanci, uključujući: Starbucks i Yum Brands, matičnu kompaniju KFC-a i Pizza Huta.

“Ovo je komplicirano pitanje bez presedana i sa velikim posljedicama”, napisao je u poruci franšizama koju je dobio i The New York Times Chris Kempczinski, izvršni direktor McDonald’sa.